מחלבת טרה משגרת לשוק קטגוריה חדשנית תחת המותג האירופאי האיכותי Müller – Light Müller. זאת לאחר ההשקה האחרונה של Müller FROOP.
קטגוריית Light Müller הינה חדשנית ברמה טכנולוגית, עד כה לא הכירו הצרכנים הישראלים יוגורטים 0% ללא ממתיקים מלאכותיים.
Light Müller הינו יוגורט BIO 0% שומן, ללא ממתיקים מלאכותיים. היוגורט הינו בתוספת פרי איכותי במרקם עשיר, ללא חומרים משמרים ואינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים.
מוצרי Light הינם מוצרים מופחתי קלוריות המכילים כ-33% פחות קלוריות מהמוצרים הרגילים.
בשלב הראשוני יושקו בקטגוריה Light Müller 3 טעמים: תות, אפרסק ואננס ופירות יער.
הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה: "אנו פועלים על פי תוכנית ההשקה אותה הגדרנו. חברת Müller מאופיינת במגוון רחב של מוצרים, בטעם ומרקם שונה ואיכות בלתי מתפשרת. אנחנו רק בתחילת הדרך ואנו עתידים להביא לצרכן הישראלי את השורה הראשונה של מוצרים וטכנולוגיה. באנגליה Light Müller מוביל את הקטגוריה, אך כאשר באנו להתאים את המוצר לטעם הישראלי, במסגרת מחקרים שערכנו, גילנו כי צרכני היוגורט מבקשים מוצר ללא ממתיקים מלאכותיים ומוצר טעים יותר."
טל שכטמן, מנהלת שיווק מולר בישראל: " חדשנות כזו עוד לא נראתה בישראל, הן ברמת המוצר והן ברמת האריזה, אנו נמשיך ונפתיע את הקהל הישראלי. המוצרים משווקים בגביעים ייחודיים בעלי מפתח רחב המקל על חווית אכילת היוגורט, פיתוח ישראלי חדשני, אשר נעשה לאחר מחשבה על צרכן היוגורט. בהמשך נשיק בארץ מוצרים נוספים במגוון רחב של טעמים בקטגוריות נוספות וכך נביא לצרכן הישראלי אפשרויות בחירה נוספות. "
Light Müller תושק בעבודת קד"מ מאומצת של חברת כפיים. פעילות קד"מ ממוקדת לקהל היעד, בעיקר במקומות בהן מתקיימות פעילויות לנשים דוגמת סטודיו C, מכוני כושר, אוניברסיטאות ועוד.