'ידיעות' משיק מותג אינטרנטי חדש: winwin

קבוצת "ידיעות אחרונות" הכריזה היום על השקת winwin – "אתר הקונים-מוכרים של המדינה". מהלך זה, המנצל את העוצמה של Ynet כאתר החדשות המרכזי במדינה, ממשיך לבסס את אחיזתה של "ידיעות אחרונות" כמובילה בזירת האינטרנט, בכלל ובשוק הלוחות המקוונים, בפרט.



מ Ynet נמסר כי באתר החדש שולבו כלים מתקדמים חדשים לנוחות מחפשי נדל"ן, רכב, עבודה, לימודים ועוד והוא יפעל כמותג אינטרנטי עצמאי תחת הפעילות העסקית של Ynet. האתר winwin יפעל בנפרד ללוח ידיעות אחרונות אשר ימשיך במתכונתו הרגילה. כתובת האתר היא www.winwin.co.il



אבי בן-טל, מנכ"ל Ynet הנכנס, מסר היום כי "אנו משיקים היום מותג אינטרנטי חדש nבית 'ידיעות אחרונות' בתחום הלוחות באינטרנט שיהיה מבודל מהאתרים הקיימים כיום בשוק הן ברמת החשיפה ובריכוז השירותים הכלולים בו והן בחוויית הגלישה המשלבת פשטות וקלות החיפוש באתר."



לדבריו, המסר המרכזי של קמפיין הפרסום שילווה את עליית האתר הוא כי ב- winwin יש את הסיכוי הגדול ביותר למצוא את מה שמחפשים בדרך הקצרה, הנוחה והמהירה ביותר. "בחרנו להשיק מותג חדש בתחום הלוחות באינטרנט, תוך הצגת היתרונות התחרותיים של האתר וניצול הנכסים הקיימים בקבוצת 'ידיעות אחרונות'."



אתר winwin פותח על ידי חברת מטריקס. האתר מתבסס על טכנולוגיות מיקרוסופט בבניית האתר הושם דגש על נוחות גלישה, פשטות תהליכים ע"י הפחתת כמות המסכים שעל הגולש לעבור בתהליך הגלישה וכן על שילוב תמונות וגרפיקה באיכות גבוהה יותר. במסגרת שדרוג האתר החליפה מטריקס את תשתיות האתר כחלק מהערכות לגידול בתעבורה ובעומסים כתוצאה מהעיצוב ומגוון התכנים והשירותים החדשים הניתנים למשתמשים.



winwin ירכז לוחות במגוון תחומים רחב הכולל רכב, דירות, לימודים, יד שנייה, בעלי מקצוע ובעלי חיים – והכל תחת קורת גג אחת. פרסום המודעות באתר יהיה ללא תשלום, למעט פרסום מודעות בהבלטה (bold). במקביל, לוחות מודעות הדרושים יעלו באתר נפרד שימותג תחת השם Yjobs.




מקבוצת ידיעות נמסר כי אחד הכלים החדשניים שיושמו באתר הינו צירוף אוטומטי של תמונת הבניין המאפשר למחפשי הדירות לצפות בתמונות הבניין, פנים הבית ותמונת הרחוב בסינכרון עם מפת האזור כחלק מהמודעה עצמה ומבלי "לצאת" מהאתר. במסגרת זו צולמו ומופו רוב הבניינים, הבתים והרחובות בישראל.



כלי נוסף הקיים באתר משלב את מחירון לוי יצחק עם מודעות הרכב המתפרסמות באתר. כך, יכול הגולש באתר להיכנס למחירון לוי יצחק, לבחור את סוג הרכב בהתאם לתקציב שקבע ובלחיצת כפתור מופיעות כל המודעות הרלוונטיות לו.



במקביל להשקת winwin עולה קמפיין פרסומי נרחב תחת הסלוגן "עכשיו יותר אנשים מוצאים". הקמפיין, שיכלול עיתונות, שילוט חוצות, אוטובוסים,, תחנות רכבת ובאנרים באינטרנט. עולה באמצעות משרד המיתוג והפרסום OPEN. חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק תלווה את הפעילות הפרסומית באינטרנט. היקף הקמפיין מוערך בשוק במיליוני שקלים.



לדברי סער פרידמן, מנכ"ל ומנהל הקריאיייטיב ב – OPEN, "מדובר במהלך אסטרטגי משמעותי לידיעות אחרונות בכלל ולתחום הלוחות המקוונים בפרט. מהלך שהולך לשנות את חוקי המשחק בקטגוריה זו. אם עד היום אתרי הלוחות הקיימים הציגו בעיקר את התועלות הפונקציונאליות של האתר, אנחנו מדברים מעבר לזה. Winwin מדבר על חווית המסחר והמציאה של הקונים והמוכרים ונותן במה מרכזית לאנשים המרכיבים אותה. העבודה התחילה בתהליך מיתוג מקיף בו יצרנו אסטרטגיה מותגית ושפה ויזואלית חדשנית וממשיכה בקמפיין החדרה המבוסס על התהליך ומשקף את חזון וערכי המותג. בנוסף, אנחנו מתכננים להטמיע את המותג בנקודות מגע רבות ומגוונות מעבר לגבולות האינטרנט כדי להעצים את חוויית המותג."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס