חברת "אופקים נסיעות ותיירות" ו"לוח יד 2", פתחו השבוע זירת תיירות חדשה לכל מוצרי התיירות והנופש בארץ ובעולם. ההסכם בין שני הגופים מקנה לחברת "אופקים נסיעות ותיירות" בלעדיות ב"לוח יד 2 תיירות".
"האינטרנט הוא זירת שיווק מרכזית והוא משלים למעשה את עבודת המכירה שלנו בסניפי "אופקים". "לוח יד 2 תיירות" חושף את המגוון העצום של מוצרי הנסיעות והתיירות שלנו לא רק לכלל אזרחי ישראל, אלא גם לכל מי שקורא עברית ברחבי העולם", מסכמת גב. עידית פדן, מנכ"ל חברת "אופקים נסיעות ותיירות".
שמוליק קורן סמנכ"ל השיווק של יד 2: "רגע לפני השקת זירת התיירות החדשה של יד 2 וקבוצת "אופקים נסיעות ותיירות" , ועל רקע החרם אותו יוזמים הישראלים על טורקיה החלטנו לאפשר לגולשים שלנו להחזיר ציוד, שנלקח בשוגג מבתי המלון בטורקיה. קבלנו כבר מאות פניות מאתמול בלילה ואנו מעודדים את הפונים לצרף לפריט המוחזר, מכתב אישי, המופנה לטורקים. אנו מזמינים את כל מי שרוצה להחזיר לטורקים, להשתלב במבצע שלנו. עד כה נרשמו מעל עשרת אלפים פריטים, חלקם אף מקוריים במיוחד, המבקשים לחזור למקומם הטבעי."
קורן מוסיף: "שווי שוק התיירות האינטרנטי בישראל הנו כרבע מיליארד דולר בשנה, זהו ללא ספק תחום מאתגר. בכניסתנו אליו רצינו לחדש ולהביא לגולש בשורה חדשה בתחום. לצורך כך חברנו לחברת "אופקים נסיעות ותיירות", חברה בעלת וותק ומוניטין בתחומי התיירות והנסיעות, שלה מוצרים ייחודיים ובלעדיים אותם נשווק מהיום בזירת התיירות החדשה.
חשוב להבין, כי מוצר תיירותי, ככל שהוא קטן וייחודי יותר, כך קטנות אפשרויות השיווק והמכירה שלו ברשת האינטרנט, מוסיף, למשל טיולי ג'יפים, טיולים מאורגנים, טיולי אתגר והרפתקה וטיולים 'תפורים לפי מידה', היו עד עתה נחלתם של סוכני הנסיעות בלבד. עם מערך תמיכה של 16 סניפים בפריסה ארצית וליווי אישי צמוד של סוכן נסיעות מורשה ולא מוקד טלפוני, טיולים אלו יהיו מעתה גם נחלתם של הגולשים באתר "יד 2". עוד באתר החדש אנחנו שמים דגש על השילוב בין מוצר תיירות חדש לבין מוצר משלים מעולם היד השנייה, לדוגמא מגלשיים מיד שנייה, שיוצגו לצד טיול סקי."
לינק לאתר "לוח יד 2 תיירות" : https://www.yad2.co.il/Tourism/Main.php
לינק ל"מחזירים לטורקים": https://www.iandm.co.il/Campaign/2009/ofakim/feb09/