יוזמה אינטרנטית להחזרת פריטים ש"הושאלו" ממלונות בטורקיה

חברת "אופקים נסיעות ותיירות" ו"לוח יד 2", פתחו השבוע זירת תיירות חדשה לכל מוצרי התיירות והנופש בארץ ובעולם. ההסכם בין שני הגופים מקנה לחברת "אופקים נסיעות ותיירות" בלעדיות ב"לוח יד 2 תיירות".



"האינטרנט הוא זירת שיווק מרכזית והוא משלים למעשה את עבודת המכירה שלנו בסניפי "אופקים". "לוח יד 2 תיירות" חושף את המגוון העצום של מוצרי הנסיעות והתיירות שלנו לא רק לכלל אזרחי ישראל, אלא גם לכל מי שקורא עברית ברחבי העולם", מסכמת גב. עידית פדן, מנכ"ל חברת "אופקים נסיעות ותיירות".


שמוליק קורן סמנכ"ל השיווק של יד 2: "רגע לפני השקת זירת התיירות החדשה של יד 2 וקבוצת "אופקים נסיעות ותיירות" , ועל רקע החרם אותו יוזמים הישראלים על טורקיה החלטנו לאפשר לגולשים שלנו להחזיר ציוד, שנלקח בשוגג מבתי המלון בטורקיה. קבלנו כבר מאות פניות מאתמול בלילה ואנו מעודדים את הפונים לצרף לפריט המוחזר, מכתב אישי, המופנה לטורקים. אנו מזמינים את כל מי שרוצה להחזיר לטורקים, להשתלב במבצע שלנו. עד כה נרשמו מעל עשרת אלפים פריטים, חלקם אף מקוריים במיוחד, המבקשים לחזור למקומם הטבעי."


קורן מוסיף: "שווי שוק התיירות האינטרנטי בישראל הנו כרבע מיליארד דולר בשנה, זהו ללא ספק תחום מאתגר. בכניסתנו אליו רצינו לחדש ולהביא לגולש בשורה חדשה בתחום. לצורך כך חברנו לחברת "אופקים נסיעות ותיירות", חברה בעלת וותק ומוניטין בתחומי התיירות והנסיעות, שלה מוצרים ייחודיים ובלעדיים אותם נשווק מהיום בזירת התיירות החדשה.

חשוב להבין, כי מוצר תיירותי, ככל שהוא קטן וייחודי יותר, כך קטנות אפשרויות השיווק והמכירה שלו ברשת האינטרנט, מוסיף, למשל טיולי ג'יפים, טיולים מאורגנים, טיולי אתגר והרפתקה וטיולים 'תפורים לפי מידה', היו עד עתה נחלתם של סוכני הנסיעות בלבד. עם מערך תמיכה של 16 סניפים בפריסה ארצית וליווי אישי צמוד של סוכן נסיעות מורשה ולא מוקד טלפוני, טיולים אלו יהיו מעתה גם נחלתם של הגולשים באתר "יד 2". עוד באתר החדש אנחנו שמים דגש על השילוב בין מוצר תיירות חדש לבין מוצר משלים מעולם היד השנייה, לדוגמא מגלשיים מיד שנייה, שיוצגו לצד טיול סקי."


לינק לאתר "לוח יד 2 תיירות" : https://www.yad2.co.il/Tourism/Main.php



לינק ל"מחזירים לטורקים": https://www.iandm.co.il/Campaign/2009/ofakim/feb09/

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח