הדוגמנית, שחקנית, חביבת הקהל בתוכנית הריאליטי "הישרדות VIP", יוליה פלוטקין, נבחרה כפרזנטורית של רשת נעלי גלי ותוביל את קמפיין סתיו חורף 2014 של המותג.
יהודה אלבז , מנכ"ל קבוצת בריל, המפעילה את רשת גלי, מסר : "יוליה פלוטקין נחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות והמעניינות בישראל, היא מהווה בקרב קהלי היעד של גלי אייקון אופנה ומודל לחיקוי. פלוטקין מייצגת את הישראלית הטרנדית, אופנתית ואיכותית, בחירתה לחביבת הקהל בהישרדות VIP מוכיחה כי היא דמות אהובה , בעלת ערכים, שקל להתחבר אליה."
לדבריו: " פלוטקין משדרת רעננות ועדכניות, ערכים העולים בקנה אחד עם ערכי הרשת, שמזה עשורים רבים מצליחה להוביל בישראל את שוק הנעליים לכל המשפחה במחירים שווים לכל נפש".
עוד הוסיף אלבז ואמר: " העונה, לצידה של פלוטקין יככבו דוגמנים נוספים כולל ילדים וזאת בהתאם לאסטרטגיה הפרסומית הפונה לקהל רחב הכולל: נשים, גברים ילדים ונוער ועל מנת למצות את מגוון המותגים של רשת גלי בקטגוריות אלו."
את הקמפיין בכיכובה של יוליה פלוטקין, יערוך משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן, הוא יעלה לקראת השקת הקולקציה החדשה, בסוף חודש ספטמבר 2013, בהשקעה הנאמדת בכ – 3 מיליון ₪. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות ארצית, מגזינים, קטלוג, פעילות ברשת החברתית ושלטים בנקודות המכירה.
יוליה פלוטקין (25), עתידה להתחתן חודש הבא (אוקטובר), משתתפת בסדרת הדרמה הישראלית "חסמבה דור 3" וכן בדרמת הנעורים הקומית התוססת "יומני החופש הגדול" ובתוכנית חדשה שעתידה לעלות באוקטובר "זה לא אמיתי" בערוץ 24. בעבר השתתפה בסדרה "עניין של זמן" ובהצגות התיאטרון: "ילדים רעים" , "דוד חיים – הטיול אל האוצר" ועוד. פלוטקין הובילה קמפיינים בינלאומיים וישראלים ביניהם: ורדינון, פיקס, פלאפון, טסטרצ'ויס ועוד.