יוניליוור יוצאת במהלך שיווקי לסדרת "נמס בכוס" של מותג קנור

יוניליוור ישראל משיקה קמפיין חסויות ושילוט בתחנות רכבת באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, וקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב רד-הד, לסדרת המרקים המחודשת "נמס בכוס" של קנור, בהשקעה של 2 מיליון ₪.



הקמפיין תחת הסיסמא "נמס בכוס – מחמם לכם את החורף" יציג את סדרת המרקים המחודשת ויציע אותה כאופציה לנשנוש, שתייה חמה או כארוחה קטנה ומזינה, לצריכה בבית ומחוצה לו.





קמפיין החסויות ישודר בערוצים 2 ו-10 במשך שבועיים. קמפיין האינטרנט יעלה בכל האתרים הגדולים ובאתרים המיועדים לסטודנטים וחיילים למשך 3 שבועות, ושילוט החוצות יעלה בתחנות רכבת ובאוניברסיטאות בתחילת דצמבר למשך של חודש.



המותג קנור הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור מחזיק בנתח של 45% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול ומחזיק בנתח שוק של 70% מתחום המרקים הנמסים (נילסן, ספטמבר 07).



קרדיטים:


משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG


סמנכ"ל קריאיטיב : בועז להב


מנהל קריאיטיב: נועם גזית


סופרוויזר ארט: אילן לוין


קופי: אורי מרנץ


סמנכ"לית לקוחות: הגר גרוס


סופרוויזרית: עינב שגיב ואלונה דקל


תקציבאית: עינב יהב


סמנכ"ל פיתוח עסקי: רותם שביט


מנהלת הפקה : אפרת ארליך


מפיקה : ג'ני נודלמן


בית פוסט : JCS


בית סאונד: סאונדהאוס


מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור: בטי קולבק


מנהלת פיתוח אסטרגטי של קנור: קרין טיסונה-יבנאי


מנהלת השיווק: יעל בן-צבי

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס