יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין מרעננת את אריזות בדין באמצעות תוויות חדשות המשדרות רכות ומשיקה ניחוח חדש ורענן לבדין הכחול.
ההשקה המחודשת לבדין הכחול תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שימשיך את השפה הפרסומית הייחודית למותג, תחת הקונספט של "עולם הבדים של בדין". בסרטונים מככבות דמויות עשויות בד הנעזרות בבדין כאמצעי ל"טיפוח אישי".
הסרטון הנוכחי, שיעלה בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 24, באמצעות משרד פוגל אוגלבי ילווה בסיסמא: "קחו את הכל ברכות עם הניחוח החדש של בדין כחול".
השקת בדין הכחול תלווה גם במבצעי קד"מ ובאביזרי נראות בולטים בנקודות המכירה, ביניהם מיתוג עגלות קניות ברשתות השונות, במות תצוגה, אלמנטים ריחניים וכדומה.
שוק מרככי הכביסה בישראל מגלגל כ-170 מיליון ₪ בשנה. בדין הוא מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל עם נתח שוק כספי של כ 40% נתח שוק (על פי נתוני אי סי נילסן, כספי, נובמבר 2005) אחריו ברשימה סופט סוד עם 22% נתח שוק, וסנו מקסימה עם 17% נתח שוק.