חברת יוניליוור ישראל מפסיקה את ההתקשרות בינה לבין חברת המדיה "פרו מדיה", כך נודע הבוקר ל-Allmarketing. פרו מדיה שימשה כתברת המדיה של יוניליוור בשלוש השנים האחרונות. יוניליוור מתעתדת לחלק את תקציבי המדיה שלה בין חברת "יוניברסל" לחברת "יונייטד".
יוניליוור ישראל הינה אחת מעשרת המפרסמים הגדולים בישראל ומתמקדת בשנה האחרונה בפרסום מותגי הטיפוח והמזון שלה כגון "דאב", "אקס", "פינוק", "בדין", "תלמה", "קנור", "קליק" ו"בייגל בייגל".
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.