יוסי אביב מונה כמנכ"ל קבוצת ריטייל ישראל

יוסי אביב, מונה כמנכ"ל קבוצת "ריטייל ישראל", המחזיקה את רשתות האופנה ml, mel men, ורשת האופנה לצעירים mamz' . אביב, ינהל ויוביל את עסקי הקבוצה, שעד כה נוהלה בפועל ע"י אבי מלכה, מבעלי הקבוצה.



יוסי אביב (53), כיהן בתפקידו האחרון במשך ה- 5 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת של "סונול" "ספרינט מוטורס בע"מ", אשר עוסקת בניהול 160 תחנות תדלוק המשלבות בתוכן כ – 100 חנויות נוחות " סו – גוד". בשנים בהן כיהן אביב כמנכ"ל החברה, הצליח לשפר את מדד שביעות רצון הלקוחות ( שירות , תפעול ומכירות ) מהתחנות ומהמתחמים הקמעונאיים של החברה. בתקופת כהונתו גדלו המכירות של התחנות והמתחמים הקמעונאיים בעשרות אחוזים כל שנה , הרווחיות התפעולית של החברה גדלה בעשרות אחוזים שנה מדי שנה ביחס לקודמתה , כך הגיעה החברה תחת ניהולו לשיא ברווחיות התפעולית .



בין השנים 1991 – 2003 : כיהן במהלכן בחב' דור אלון ב 4 תפקידים שונים שעסקו בניהול מכירות , שיווק , ופיתוח נדל"ן עסקי וזכה להערכה רבה ולשבחים רבים ממנכ"ל דור אלון על הישגיו בתפקידים השונים אותם מילא .



בין השנים 1991 – 1985 כיהן כמנהל השיווק והמכירות הארצי בחברה להפצת מותג " סווים " של יצרנית בגדי הים " דיווה" המתמחה בייצור ובהפצה ובשיווק של בגדי ים , כמו כן הפיצה החברה ב כ 130 נקודות מכירה את מותגי האופנה מובילים מתחום הסריגים מגרמניה ושוויץ.



אבי מלכה, מבעלי קבוצת ריטייל ישראל, מסר כי מינויו של יוסי אביב נועד לאפשר לקבוצה לבצע את קפיצת המדרגה לשנים הקרובות, במסגרת זו, ליזום רכישות של חברות סנרגטיות, תחת ניהול מטה אחד של הקבוצה אשר יביא יתרון משמעותי ברכש, בייצור, בתקציבי המדיה והשיווק ואף בתעריפי שכה"ד מול בעלי הקניונים. לדבריו: אביב נחשב למנכ"ל מוערך מאד בתחום האנרגיה והקימעונאות , ויכולותיו המקצועיות השתקפו היטב בתוצאותיהן של החברות אותן הוא ניהל.



לדברי יוסי אביב: מאתגר אותי לנהל קבוצת אופנה מהמובילות במשק הישראלי וליצור תחת ניהולי מטה אחד שיאגד תחתיו רשתות נוספות תוך יתרון משמעותי להתייעלות עקב גודל הקבוצה בכל תחומי העשייה הניהולית של קבוצת רשתות קמעונאיות סינרגטיות. במסגרת התפקיד החדש אתווה מדיניות ניהולית ושיווקית שתתמקד בחיזוק חווית הקנייה ברצפת המכירה, שדרוג הסחר החזותי של הרשתות, הקפדה על עיצובים , איכות בד , תפירה וגימור ברמה גבוהה , חתירה למצוינות בשירות ומכירה , העשרת המיגוון של הרשת כמו : קו עשיר של בגדי הריון תחת המותג : פורטו, בגדי ים, ועוד .



לדבריו: המטרה המרכזית שהצבתי לנגד עיני להפוך את מותגי הקבוצה לנחשקים ומובילים בתחומן תוך נקיטת התייעלות נוכח המצב בו המשק מצוי.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף