"EURO מחלבות אירופה" משיקה סדרת מוצרי יוגורט אותנטיים יווניים המיוצרים על ידי חברת DELTA הנחשבת לטובה ולאיכותית ביותר ביוון. חברת DELTA הוותיקה הפועלת מאז 1952, משקיעה רבות במחקר ופיתוח מוצריה וכעת סדרת מוצרי היוגורט האיכותית נוחתת בישראל ומאפשרת לקהל הישראלי ליהנות מיוגורט יווני אותנטי ומשובח.
מוצרי היוגורט של חברת DELTA מיוצרים מחלב איכותי על בסיס ידע מסורתי ומאופיינים במרקם קרמי עשיר, סמיך וטעים. היוגורטים מהווים מקור טבעי לחלבון ואינם רוויים בסוכר. הסדרה שתשווק ברשתות השיווק כוללת 15 מוצרים בגדלים שונים, אחוז שומן שונה וטעמים שונים.
ההשקה תלווה בקמפיין בהשתתפותו של מאמנה היווני של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, יאניס ספרופולוס בעלות כוללת של כ-3 מיליון ₪. יאניס ספרופולוס, הפך עבור ישראלים רבים לסלב מקומי בזכות ההישגים שהביא לקבוצה המזוהה ביותר עם הצלחה ישראלית בספורט.
בקמפיין הטלויזיה ספרופולוס מצולם על מגרש הכדורסל ומשתף אותנו עם חוויית ההילה סביב של הקריירה שלו כמאמן כדורסל. בסרטון יאניס מחבק גביע מסוג אחר כשהוא מתחבר לטעם מהמגרש הבייתי שלו וטועם יוגורט יווני ומצהיר בפני, שמעון מזרחי, מנהל הקבוצה: "מזל טוב שמעון, הבאנו לך את הגביע"
עינת פלד שפירא מנכ"לית וילי פוד המשווקת את מותג "EURO מחלבות אירופה": "הבחירה ביאניס כפרזנטור לקמפיין הנה בחירה טבעית. הערכים שיאניס מייצג תואמים לאלו של היוגורט היווני – אותנטיות, איכות, חיבור לסגנון חיים בריא והצלחה עולמית. בנוסף יאניס שהפך לגיבור מקומי וגשר בין התרבות היוונית לישראלית הנו השותף המתאים ביותר להביא אל הצרכן הישראלי את הבשורה היוונית הנהדרת הזאת".