לרגל השקת סדרת האנדרואיד של המותג Nokia, חברת יורוקום, הנציגה הרשמית של המותג בישראל בחרה בצמד כוכבי הרשת -חן צימרמן ונוי אייזן לקדם את מכשיר הדגל Nokia 8 באמצעות סרט שהופק ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעלה לעמוד היוטיוב הרשמי של השניים. נוי איזן היא זמרת וחן צימרמן הוא ביטבוקסר וחבר בוווקה פיפל. השניים חברו לפני כשנתיים והפכו לכוכבי רשת עם סרטונים ביוטיוב ואינסטגרם שזכו למאות אלפי צפיות ואף השתתפו בתכנית הכוכב הבא. Nokia 8 הינו מכשיר הדגל בסדרת מכשירי הסמארטפון של המותג המיישר קו עם מכשירי הדגל של המותגים המובילים.
הלוקיישן שנבחר לצילום הינו העיר ברצלונה והסרטון הופק בהתאם לקונספט של סרטוני הוידיאו שבעמוד הרשמי של השניים- ביט בוקס של חן לצד שירה של נוי. בין הביט בוקסים ניתן להבחין ברינגטון המוכר של נוקיה שמשתלב כחלק מהלחן של השיר.
הסרטון ברובו מוצג במסך מפוצל בצילום BOTHIE ,מונח שהושק ע"י Nokia ופירושו צילום המתעד את שני הצדדים של הסיפור וזאת באמצעות צילום סימולטני הן מהמצלמה הקדמית והן מהמצלמה האחורית שיש ב- Nokia 8. למשל הסרט נפתח בכך שנוי מכסה את עיניה כי לחן יש הפתעה עבורה. באמצעות צילום BOTHIE חן מתעד את הרגע בו נוי מופתעת לגלות שמדובר בזוג כרטיסים לברצלונה. כמו כן, מידי פעם, על גבי המסך מופיעים סמלים של לייק ,אימוג'י ופייסבוק לייב וזאת כדי להמחיש שבאמצעות המכשיר Nokia 8, ניתן לשתף וידאו במצב BOTHIE בשידור חי בפייסבוק או ביוטיוב.
לדברי רוני קרני, מנהלת השיווק בחברת יורוקום: "בעידן הנוכחי ברור לכולם כי לכוכבי רשת השפעה רבה לקידום מותגים בקרב דור המילניום ופרט שמדובר בתחום הסלולר. מצד שני אנחנו יודעים שהגולשים רוצים לקבל בתמורה תוכן איכותי שנאמן לערכים של כוכבי הרשת ולאו דווקא שהמוצר בפרונט, לכן פנינו ביחד עם משרד הפרסום לחן ונוי וביקשנו הם ליצור תוכן משלהם ובלבד שימחיש את אופציית ה BOTHIE ,שיתוף שני הצדדים של הסיפור באמצעות מצלמה קדמית ומצלמה אחורית תכונה ייחודית ל- Nokia 8 וזאת בשונה מ"הסלפי" שמתעד רק צד אחד של הסיפור".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויעמוד על תקציב של כ 3 מיליון
בנוסף לשיתוף הפעולה עם חן ונוי שיעלה ברשתות החברתיות, עלתה יורוקום בקמפיין לקידום כל סדרת הסמארטפונים של המותג Nokia ברדיו ובטלוויזיה.