סדרת הפרסומות של yes עם אמילי בן סימון חוזרת. לאחר שכיכבה עם הזמר והכוריאוגרף סטפן לגר בקמפיין "קומסי קומסה" אשר גרף למעלה מ 30 מיליון צפיות ב- YouTube , חוברת עתה אמלי ליזהר כהן.
בקמפיין זה ממשיכה אמלי לאבחן בשפתה השנונה תובנות המאפיינות את החיים בישראל באופן כללי ובפרט את ההתלבטויות שלנו, כשאנו בוחרים ספק שירותי טלוויזיה. הפעם אמלי שמה לב שבמקרים רבים כאשר מציעים לנו משהו זול, מסתתר מאחוריו קאץ': בטיסה הזולה שסגרה דודה סימון בדוז אירו הקאץ' הוא בקונקשנים מתסכלים, בצימר הזול שהזמינו הוריה הקאץ' הוא במיקום הלא פסטורלי, כפי שאומרת אמלי – נוף ז'ולי ז'ולי- א לה מחלף ג'לג'ולי ועוד, וכפי שמכריזה לבסוף אמלי – סה לה קאץ.
במסגרת הקמפיין yes תציג מבצע היכרות חדש במסגרתו ייהנו המצטרפים מהתקנה חינם ומשלושה חודשים ראשונים ב- 99 ₪ בלבד לחודש, כולל שירות VOD עם למעלה מ- 40,000 תכנים, יותר מכל שירות ישראלי אחר, החל מהחודש הרביעי המחיר יעמוד על 199 ₪ בלבד. בנוסף, יוכלו לצרף את ממיר yesULTRA4K המתקדם בישראל, עם חווית צפייה יוצאת דופן ושלט קולי, בעלות של 10 ₪ בלבד לחודש.
הקמפיינים בכיכובה של אמלי יוצרים באזז עצום בישראל והניבו מטבעות לשון כדוגמת: "קיץ קטסטרוף", "ישראל סה פווו" ועוד . הקמפיין "קיץ קטסטרוף" בכיכובה אף זכה בפרסומת השנה לשנת 2017 במדד מאקו ששודר בגיא פינס ויחד עם הקמפיינים הנוספים שיצאו בכיכובה, "יזראל סה פו" ו"שאפו טנטון" עם פיראס נסאר מ"פאודה", עמדו בראש מדד הפרסומות הזכורות והאהובות מספר שבועות ברציפות.