המפגש הקרוב במסגרת תכנית ל.ה.ב. Update בניהול השיווק, יעסוק בנושא: "כוחו של המותג הפרטי – חידושים ועדכונים". המפגש יועבר בחלקו הראשון ע"י ד"ר רם הרשטין, ראש מגמת שיווק, המרכז האקדמי רופין ומחבר הספר: המיתוג המודרני – גישות שיווקיות בניהול מותגים. בחלקו השני של המפגש ישתתף יעקב גינצבורג, מנכ"ל קלאבמרקט.
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 13 בפברואר 2005, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, חדר 106.
ד"ר אורה סתר, מנכ"ל ל.ה.ב., אומרת שהמפגש יסקור את התפשטות המותגים הפרטיים ההולכים ותופסים מקום משמעותי בהיצע המכירות של משווקים רבים, ונוצרים כתוצאה ממפגש אינטרסים של שלושה גורמים: היצרן, המשווק והצרכן. כמו כן, המפגש ידון בשאלות כגון: מה התועלת שמפיק כל צד מהמותג הפרטי? מהן הדרכים להשתמש במותג הפרטי כדי להביא למקסימום את הרווחים של היצרן והמשווק? ועוד…
אורחים נוספים שהשתתפו עד כה במפגשי ל.ה.ב. Update בניהול השיווק היו גבי רוטר – מנכ"ל קסטרו, חיים רומנו – מנכ"ל אל-על, פרופ' סטיבן ברנט – מומחה לשיווק מקלוג ועוד.
פרטים נוספים על תוכנית המפגשים הבאים ניתן לקבל באתר ל.ה.ב. www.lahav.ac.il.