יפעת בקרת פרסום לספטמבר: המפרסם המוביל רשת שופרסל, הקמפיין המוביל: סלקום I-MODE

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש ספטמבר 2005.


תתי ענפים


תתי ענפים – אפקט החגים ניכר היטב בחודש ספטמבר שהיה ללא ספק החודש של רשתות השיווק בפרסום. את טבלת הקטגוריות המושקעות בפרסום ממשיכים להוביל תתי הענפים רשתות שיווק, תקשורת סלולרית ורכב פרטי. תת ענף תקשורת סלולרית מתמקם החודש במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.3 מליון דולר, כאשר פרטנר היא המובילה בפרסום בקטגוריה עם הקמפיין הדומיננטי "יש שיחות שאתה לא רוצה שיגמרו" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. במקום השני ממוקמת החודש סלקום עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.4 מליון דולר תוך כדי שהיא מפיצה את בשורת ה- I MODE באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.



נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף : "רשת שופרסל באמצעות שני משרדי הפרסום שלה גיתם ובריקמן היא המובילה בפרסום בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 27% מסך כל הקטגוריה, מה שהופך אותה גם למפרסם המוביל החודש. הקמפיין המוביל של רשת שופרסל היה שייך לתת הרשת שופרסל דיל: "הכסף שלך קונה יותר".



בעקבות ביקורו של ביל גייטס בישראל נציין כי תת ענף נוסף שבלט החודש בפרסום, הוא תת ענף מחשבים, המתמקם החודש במקום התשיעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 1.6 מליון דולר. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא מיקרוסופט שפרסמה את החידושים בחבילת יישומי ה- office שלה, באמצעות מקאן אריקסון.



מפרסמים


רשת שופרסל היא המפרסמת הגדולה של ספטמבר, בשל תקופת החגים. תנובה מתמקמת החודש במקום השני המכובד עם הוצאה לפרסום של כשני מליון דולר בניגוד לשטראוס עלית המנמיכה בספטמבר פרופיל פרסומי ומתמקמת רק במקום התשעה עשר בטבלת המפרסמים המובילים. תנובה בולטת עם פרסום לשוקו SHOCK באמצעות מקאן אריקסון התופס כ- 37% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה החודש.



משרדי פרסום


משרד מקאן אריקסון מוביל החודש את הטבלה עם השקעה של כ – 7.55 מיליון דולר. המפרסמים הבולטים של מק'אן הם: סלקום עם I-MODE, תנובה עם שוקו SHOCK, מגה, YES, סנפרוסט, אל על ועוד. עוד נציין את יהושע TBWA המתמקם במקום השישי המכובד עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.4 מליון דולר הרבה בזכות השקת עכבר האינטרנט של בזק ומסלול ה- 5MB ופרסום נוסף לטוטו ווינר, סימילאק, עיריית ת"א ועוד.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת