חברת נטפוס מהוד השרון, העוסקת בפיתוח והטמעת תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה, מדווחת על גידול בהיקף פעילותה בחו"ל. החברה הודיעה כי בעקבות הגידול תכפיל את מספר עובדיה במהלך שנת 2006 מ- 40 כיום ל- 80 עובדים.
סטו וסרמן, מנכ"לית נטפוס, אומרת כי הצורך בעובדים נוספים בתחומי מכירות ותמיכה טכנית, נובע מגידול פעילות החברה בארץ ובחו"ל, כולל פעילות בה היא החלה בסין, והפעילות המשותפת במגזר ה- SMB יחד עם חברת SAP.
לאחרונה חתמה נטפוס, המספקת את שירותיה במגוון שיטות: עמדה בודדת, שרת/לקוח, "לקוח רזה", או כפתרון ASP על גבי תשתית האינטרנט; על שורת עסקאות בתחומי הפרמצבטיקה, רשתות אופנה, מרכזי קניות וסופרמרקטים, ותיירות.
רשת סופרארם היא הלקוח הגדול ביותר של נטפוס. כל פעילות המחשוב ב- 120 סניפי סופרפארם בארץ; מרמת הקופה, דרך המשרד האחורי, הניהול הארגוני, רכש, מלאי, בתי מרקחת, סניפי סלולר וכו', מנוהלת באמצעות התוכנה של נטפוס.
נטפוס עוסקת בייצור תוכנה לתחום מחשוב נקודות מכירה במגוון שיטות כגון: עמדה בודדת, שרת/לקוח, "הלקוח הרזה" או כפתרון ASP על גבי תשתית האינטרנט. היזם, אלדד וסרמן, הקים את החברה ב– 1998 בהתבסס על ניסיונו הרב במערכות אבטחה ממוחשבות בתחום ה – real time, ובתחום מערכות קריטיות מבוססות חומרה ייעודית ותוכנה.