שוק היין הישראלי מתאפיין בצריכה מסורתית של יינות המתרחשת בעיקר סביב ערבי החג, עם ממוצע נמוך יחסית לעולם המערבי, של כ- 6 ליטר לאדם. בניסיון לשנות את הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי המצוי, יקבי כרמל משיקה הצעת ערך חדשה לצרכנים בדמות מארז של יינות בבקבוקי 375 מ"מ אשר זכו בפרסים. באמצעות המארז מתאפשר לצרכנים לבחור ביינות מאיכות גבוהה יותר, ולהתנסות במגוון יינות, בשאפה שאלה ימשיכו להיות אורחים קבועים על שולחנם. בשלב הראשון המארז ימכר בחנויות היין המתמחות, ומעניין יהיה לראות אם הוא יעשה את דרכו לרשתות השיווק.
רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, שהגיע ליקבי כרמל מעולם השיווק של משקאות אלכוהוליים, דיבר באירוע ההשקה על הצורך לקדם חינוך של שוק היין הישראלי לצריכה מתקדמת ורציפה יותר של יינות.
לדבריו: " המגמה הבולטת בענף היין בשנים האחרונות הינה מעבר לצריכת יינות איכותיים במחירים נגישים, למעשה למעלה מ- 90% ממכירות היין בישראל הינם במחירים של עד 40 ₪ לבקבוק ובחנויות המתמחות עד 50 ₪ לבקבוק. לקראת חגי תשרי יצאנו במהדורות חגיגיות של יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס לשולחן החג בסדרות המובילות שלנו SelecteD ו-Private Collection. לצדם, אנו מציעים כתמיד גם את יינות האיכות הנוספים שלנו הן ברשתות והן בחנויות המתמחות".
מארז הטעימות Private Collection יימחר במחיר של 55 ש"ח, והוא כולל שלושה יינות מוקטנים, קברנה סוביניון, שיראז ומרלו, אשר זכו במדליות זהב בתחרות Best Value
בנוסף לרגל חגי תשרי השיקה יקבי כרמל מהדורה מוגבלת של Selected בעיצוב וינטג' כהצדעה לסדרה הוותיקה. המהדורה הכוללת את היינות הנבחרים בסדרה: סלקטד קברנה סוביניון 2017 וסלקטד אמרלד ריזלינג 2017. היינות האדומים של סדרת Private Collection בעלי אופי מורכב, בוגר, ארומטי ומחוספס ונוכחות בולטת, היינות הלבנים בעלי חומציות גבוהה ותומכת, רעננים ומתאימים לשילוב עם ארוחות קלות או מנות פתיחה. .