יקבי ציון, הותיק ביקבי ישראל בתנופת התחדשות: נכנס לשוק יינות האיכות

יקבי ציון, היקב הותיק ביותר בישראל, מכריז על מהלך אסטרטגי של כניסה לשוק יינות האיכות מתוך מגמה מוצהרת חדשה – לחדור לשוק הכללי. כחלק מהמהלך משיק היקב שתי סדרות יין איכות הכוללות ששה יינות – סדרת ארז וסדרת תדהר.



ההשקעה במהלך האסטרטגי עומדת על כ – 3 מליון ₪ והיא כוללת גיוס כוח אדם, שדרוג מערכי הייצור והאחסון ביקב, מיתוג ותמיכה פרסומית. היקב מייצר כיום כ – 2 מליון בקבוקים, מתוכם כ – 150,000 יינות איכות. בשנות בציר 2009 ,2008, ו-2010 יעלה בהדרגה ייצור יינות איכות עד לחצי מיליון בקבוקים בשנה.



היינות ישווקו בחנויות היין המובחרות, כאשר במהלך תקופת ההשקה, ייתנו החנויות בולטות ליינות החדשים. בין החנויות: ג'וני בכרם ת"א, שר המשקאות ת"א, Porto vino ת"א, כיכר היין ת"א, יין ישמח י-ם, סופרדרינק רמת השרון, רוזנר כפר סבא ובית הטבק והיין בראשל"צ, רמת השרון, גבעתיים ות"א.



את המהלך האסטרטגי מוביל מסע פרסום תחת הסיסמא – "יקבי ציון – בול בשבילך", שעולה בימים אלה על שלטי האוטובוסים ברחבי הארץ. עלות מסע הפרסום, באמצעות פרסום אזימוט: 600,000 ₪.



המסר של מסע הפרסום הוא שלא צריך סיבה טובה בשביל לפתוח יין. הקמפיין מציג מצבים משיגרת היום יום של כולנו "הורדת קילו? עוד סיבה לפתוח יין טוב", "יצאת מוקדם מהעבודה? עוד סיבה לפתוח יין טוב", "ברדיו השיר שאהבת? עוד סיבה לפתוח יין טוב", ועוד.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס