ירון אחר מונה לסמנכ"ל המותגים של תפוז אנשים

אחר הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ולימודים בין-תחומיים מאוניברסיטת ת"א, תואר שני (MBA) במנהל עסקים בהתמחות בשיווק מהמכללה למנהל, ותואר שני (MSm) מאוניברסיטת העיר ניו-יורק בארה"ב, אף הוא בהתמחות בשיווק. בנוסף, סיים לימודי מחשבים במכללה למנהל.



ירון אחר עובד בתפוז ב-4 השנים האחרונות, במהלכן יזם והיה שותף למהלכים רבים בחברה. בתפקידו האחרון עמד בראש מערך המכירות של תפוז, וסייע לבסס את תדמית האתר כ-Publisher שאינו רק "במה" לפרסום אלא גם בית-יוצר לפעילויות תוכן שיווקי וכלים אינטראקטיביים שהמפרסמים רואים בהם יתרון.



בתפקידו החדש יהיה אמון על קידומם של מותגים חדשים שיצטרפו בעתיד לתפוז, כפי שנעשה בהצלחה עם אתר הקניות Get-IT, וכן על הקמה וניהול של פרויקטים חדשים, ועל קידומו של האתר כפיות (www.Capiyot.co.il), שנבחר השנה לאתר ההיכרויות הטוב בישראל (web awards), ושתפוז נמנה על בעליו.



בנוסף, אחר יהיה אמון על יישום אסטרטגיית המותגים של תפוז, הגורסת שמוצר מקוון מצליח טוב יותר כאשר הוא מתפקד כמותג עצמאי. תחת תפיסה זו יקדם את מותגי תפוז הפעילים/קיימים ברשת ובראשם Flix, אתר הוידיאו הגדול ביותר בישראל, שביצע זינוק לרשימת העשרים האתרים הנצפים בישראל שלושה חודשים בלבד לאחר השקתו, בין היתר בהיותו אתר ויראלי שהגולשים הם חלק ממערך ההפצה שלו.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף