ירון דור, סמנכ"ל השיווק של שופרסל, ביקש הבוקר מאפי רוזנהויז מנכ"ל החברה לסיים את תפקידו לאור השינוי הארגוני הצפוי בהנהלת החברה במסגרתו יאוחדו אגפי השיווק והסחר.
ירון דור הוביל בשנה האחרונה את תהליך האסטרטגיה והמיתוג של חברת שופרסל, בכלל זה השקת הפורמטים השיווקים, השקת פעילות כרטיס האשראי, השקת המותג הפרטי תוך הקפדה על השפה התקשורתית השיווקית החדשה של שופרסל.
ירון דור היה אחראי על המהלך השיווקי הפרסומי במהלך מלחמת לבנון ה- 2 וטיפל בקמפיין הפרסום למען החיילים והתושבים בצפון.
מהרשת נמסר כי אפי רוזנהויז הודה לירון דור על תרומתו לחברה וציין כי לירון חשיבות מכרעת בתקופה כה קצרה ואינטנסיבית בתכנון, בישום בהוצאה לפועל של המהלכים האסטרטגיים בחברה.
ירון דור כיהן החל מינואר 2006 בתפקיד סמנכ"ל השיווק של שופרסל ובנוסף כמנכ"ל שופרסל פיננסים חברת בת האחראית על השקת כרטיס אשראי שופרסל בשיתוף לאומי קארד וחברת פז.
טרם הגעתו לשופרסל שימש דור כמנכ"ל ניו פארם במשך 5 שנים.