ירושלים מקבלת את החורף באירוע שיווקי: "חמשושלים 2007"

עם תחילת עונת החורף, יוצאת הרשות לתיירות בעיריית ירושלים בשיתוף משרד התיירות, הרשות לפיתוח ירושלים, קרן דבורה, הקרן החדשה לירושלים, התאחדות המלונות בירושלים ומוסדות התרבות והתיירות בעיר, באמצעות חברת אריאל, בקמפיין ייחודי לעידוד התיירות לירושלים.



מעיריית ירושליים נמסר הבוקר כי במסגרת הפרויקט שיערך במשך שלושה סופי שבוע מאמצע נובמבר- עד תחילת דצמבר, יפתחו חינם לקהל הרחב מירב אתרי התרבות, בילוי והתיירות בעיר, במגוון אירועים יחודיים ואטרקציות. כמו כן ניתן יהיה להשתתף באירועים במחירים סמליים המיוחדים לבאי "חמשושלים". עוד נמסר כי עשרות סיורים ללא תשלום או בתשלום סמלי יתקיימו באתריה המגוונים של העיר. במיטב המסעדות, בתי הקפה והפאבים בעיר ניתן יהיה להינות מתפריטים מוזלים במיוחד בסיועו של אתר EAT2.




עלות הפרויקט הינה כמיליון שקלים. הפרויקט ילווה ביחסי ציבור של משרד "רבקה שרגא- יחסי ציבור ויעוץ תקשורתי" ובמסע פרסום ארצי בהיקף של כחצי מיליון שקלים תחת הסלוגן "חמשושלים- 40 שנה לאיחוד ירושלים".



בעיריית ירושליים הוסיפו כי "לפני כשנתיים הושק הפרויקט לראשונה וזכה מאז להצלחה גדולה. למעלה מ-400,000 איש גדשו את מוקדי התרבות והבילויים בבירה ב"חמשושלים 2006", ונרשמה תפוסה כמעט מלאה בבתי המלונות בעיר." השנה מצפים ברשות התיירות העירונית להגיע למספר מבקרים גבוה אף יותר. עוד נמסר כי במחקר של מכון גיאוקטוגרפיה שבוצע עבור רשות התיירות בחמשושלים 2006 עלה כי למעלה ממחצית מבקרי ה"חמשושלים" הגיעו מחוץ לעיר, דרגת שביעות הרצון שלהם היתה גבוהה ביותר ורובם הביאו רצון להגיע גם שנה הבאה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת