משרד הפרסום In Your Face כולא את כוכב הרשת מישל טרוני בכלוב שימוקם בתוך דיזינגוף סנטר למשך יומיים. במהלכם יעודד איסוף תרומות לעמותת הפועלות למען בעלי חיים. הקמפיין ישודר בווידאו חי מהכלוב בעמודי הפייסבוק של מישל ושל כוכבי רשת נוספים שיבקרו אותו בשטח ביניהם סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו, סהר קליזו ועוד.
לדברי אייל גיא מ- In Your Face: "השימוש בוידאו חי מאפשר לייצר התראה הקופצת במאות אלפי מכשירי מובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות במתרחש בשטח. מישל טרוני נבחר להוביל את הקמפיין כיוון שהוא מזוהה כדמות המובילה ברשת את המאבק למען זכויות בעלי חיים ונחשב לאחד מכוכבי הרשת המשפיעים ביותר, עם יותר ממאה אלף עוקבים ותכנים הזוכים לפופולאריות רבה."
מאחורי הקמפיין עומדת אפליקציית צרכנות נבונה למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדת אפליקציה במהלך הקמפיין, תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים שהצפי הוא ליותר מ-100 אלף הורדות. הפעילות החלה בשעות הבוקר (1 בפברואר) למשך יומיים.
מייסדי In Your Face הם ניר לבני, לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב ב Y&R תל אביב, מנהל קריאייטיב ב-BBDO –גיתם ובאדלר חומסקי, אליו חבר אייל גיא. שניהם עזבו עבודות במשרדי פרסום גדולים וותיקים ומתמחים ביצירת קמפיינים המותאמים לרשת, כאשר מטרתם המוצהרת היא לייצר ללקוחותיהם ארנד מדיה באמצעות תוכן ויראלי המחולל שיח וסיקור תקשורתי.