האם אתם כוללים עזרים ויזואליים בהודעות לעיתונות שאתם מפיצים? אם כן – יישר כח. אם לא – ישר לעבודה, שכן הידיעות שלכם לא מקבלות אפילו שבריר מכמות החשיפה הפוטנציאלית שלהן.
סוכנות הפצת ההודעות לעיתונות הבינלאומית PR Newswire ערכה באחרונה ניתוח של כלל ההודעות העיתונות שהוציאה הסוכנות, השמורים במערכת – למעלה ממיליון הודעות – וגילתה כי הודעות לעיתונות שכללו אלמנט חזותי זכו לחשיפה רבה יותר מאשר ידיעות שהכילו טקסט בלבד. מיקסום פוטנציאל נראות ההודעה מביא למיקסום הסיכוי להכנס לגופי המדיה השונים.
אם אתם כלולים ב-86% שעדיין לא מצרפים תמונות, או סרטונים להודעות לעיתונות שלהם, תשמחו לשמוע כי לא מדובר במשימה מורכבת וגם שינוי קל יכול לגרום לחשיפה שלכם לזנק:
– הודעת טקסט עם אלמנט ויזואלי אחד תזכה לעלייה של 92% בנראות ההודעה.
– הודעת טקסט עם יותר מאלמנט ויזואלי אחד כבר תזכה לעלייה של 552% בנראות.
– הודעת המכילה קישורי מולטימדיה לעמודי הקמפיין הרלוונטיים תזכה לעלייה של 5,092% בנראות.
ועם זאת, למרות פשטות השיטה למיקסום חשיפה, נמצא כי כמעט 90 אחוזים מהידיעות לעיתונות שנשלחות לעיתונאים אינן כוללות עזרים ויזואלים.
וגם נאה דורש ונאה מקיים: האינפוגרפיקה הנלויית תעזור לפשט את התמונה אף יותר.
* הכותב הוא בעלים ומנכ"ל דוניצה תקשורת