כל מי שעובד עם מותג במדינה חייב להבין את ה- DNA שלו

ריין ג'נביב, נשואה ואם לשניים, מנהלת אזור ודיוטי פרי ב- DELSEY, מותג תיקים ומזוודות צרפתי, הגיעה לישראל כחלק מההדרכות עבור עובדי WeShoes של חברת קולנוע חדש, שקיבלה את ייבוא המותג בישראל.



"בהדרכות אני מסבירה את המותג ואת ה- DNA שלו. אני מרגישה שזה חשוב כדי שכל מי שנמצא בקשר עם המותג מבחינת שיווק, מכירות וגם IT, ישמש כשגריר למותג. הבנת ערכי המותג, מה מייחד אותו, והמאפיינים המיוחדים של המוצר וכו'…זו חובה אם אתה רוצה להצליח במדינה מסוימת. כאשר לאנשים יש ידע טוב יותר אודות ההיסטוריה והמאפיינים של המותג, הם מרגישים יותר בטוחים לדבר עליו. את הביטחון הזה לקוח הקצה מרגיש, והוא מעניק לו חיזוק כאשר הוא ניגש לקבל החלטת רכישה על מזוודה", מסבירה ריין.




ריין החלה את דרכה בלימודי כלכלה באוניברסיטת הסורבון בפריז, והיא פעילה בחברה מאז 1997, כשהחלה כג'וניור האחראית על חנויות הדיוטי. ב- 2001 היא קיבלה אחריות על ישראל, מצרים, ירדן, סוריה ולבנון. נוספים באזור המזרח התיכון, וב- 2004 כבר קיבלה אחריות על כל אזור המזרח התיכון ואפריקה.



מההיכרות שלך עם השוק הישראלי, מה מאפיין אותו?


"השוק הישראלי הוא חשוב מאוד עבור DELSEY. זהו שוק דינאמי ומתוחכם מאוד, והלקוחות הישראלים מחפשים לעיתים קרובות אחר קידמה, צבעוניות ומוצרים מושכים. זהו גם שוק תחרותי ואגרסיבי מאוד מבחינת מחיר. כמותג בינלאומי, הפילוסופיה שלנו היא להביא איכות וערך מוסף ללקוח, באמצעות סגנון ייחודי, ואני מרגישה כי הלקוחות הישראלים בעלי מודעות גבוהה מאוד בקשר לכך".



אילו מגמות את מזהה כיום בשוק המזוודות?


שוק המזוודות הוא שוק בצמיחה. יש לכך קשר הדוק להתפתחות בתחום התעופה והתיירות בעולם. יש ביקוש גדל למזוודות עמידות, באיכות גבוהה, אך גם למוצרים עם משקל קל, אבטחה ונוחות. מזוודות עוברות כיום מעבר לערך הפונקציונאלי ומשמשות גם כפריט אופנתי. אנו רואים גם ביקוש ליותר תיקי קז'ואל, ושוק תיקי הגב נמצא בזינוק. לאחרונה השקנו קו בשם DAILY’s שמיועד למטיילים בשנות ה- 20, ה- 30 וה-40 לחייהם. זהו קו פנאי/עסקי אשר מעניק חופש לאורך 24 שעות ביממה, כשהוא משלב מראה ספורטיבי ועסקי, המביא את DELSEY לעולם העבודה היומיומי. כל המוצרים הם בעלי מראה עסקי עכשווי, ומלווים באלמנטים קטנים של קז'ואל"



בעולם, אנו רואים כי נשים עובדות משפיעות על השוק: שני שליש מהנוסעות כיום הן נשים והן מקבלות 80% מכל החלטות הנסיעה. בשנה שעברה השקנו קו מיוחד לנשים בשם MONTROUGE אשר זמין כעת גם בישראל



כיצד משפיע עולם ה- e-commerce על הפעילות שלכם?


אני חושבת שקמעונאות מקוונת למזוודות תהיה אחד מהערוצים הצומחים ביותר בשנתיים הקרובות. הוא כבר החל באירופה. הוא מעניק יתרונות רבים ללקוחות: שירותי אספקה מהירה והציע רחב של מוצרים. באונליין אימצו מגוון שיטות כדי לשמר לקוחות: הנחות, אפשרויות החלפה, והצעות לפי אירועים מיוחדים. לכן, קשה לצרכן הסופי לבחור את המוצרים הנכונים בין כל ההיצע. בחירה במוצרי DELSEY היא באמת אפשרות טובה, שמשלבת סטייל ופונקציונאליות והם מגיעים עם אחריות של בין 3 ל- 10 שנים".



טיפ למתחילים בעולם ניהול המכירות והשיווק?


עבודה קשה כמובן, לספק איכות, ולהיות נלהב. ואז, פשוט להיות עצמך, להיות אותנטי בכל מה שאתה עושה.




אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח