המשחק שפותח במק'אן דיגיטל מדמה את מסלול החיים הבוגרים ומאפשר למשחקים בו מעבר לתחרותיות והנאה, גם לקבל החלטות פיננסיות.
כלל משיקה את "משחק הרגעים". מדובר במשחק רב משתתפים אינטראקטיבי בפייסבוק, המשחק מציע סימולציות מהחיים הבוגרים ומאפשר למשחקים בו לרכוש מיומנויות פיננסיות בצד הנאה, תחרותיות ופרסים. בפיתוח והשקת המשחק השקיעה כלל כמיליון שקלים. המשחק פותח במשרד הפרסום מקאן דיגיטל.
לאחר חצי שנה של פיתוח מורכב וחדשני , משיקה כלל אפליקציה ראשונה מסוגה המשלבת משחק אונליין רב משתתפים המשחקים אחד מול השני ואף יכולים לדבר תוך כדי בצ'ט, השחקנים מזוהים עפ"י פרופיל הפייסבוק שלהם.
משחק הרגעים מדמה חיי אדם בוגרים ומשלב בתוכו אלמנטים מוכרים ממשחק המונופול. המשחק מציע לגולשים תוך כדי משחק הצעות נישואין, גירושים, עבודה, לימודים, רכישת רכב , בית ועוד מגוון החלטות גדולות וקטנות. כלל משתלבת במשחק וכחלק ממנו מציעה למשתתפים הצעות לרכישת ביטוחים, קרנות השתלמות ומוצרים פיננסים נוספים. המשחק הינו תחרותי ונושא פרסים ובהם, טיסה לאירופה, מסכי LCD, צניחה חופשית ועוד…
אורי גינוסר סמנכ"ל ומנהל אגף קשרי החוץ בקבוצת כלל מציין כי "משחק הרגעים" תואם את מיצובה של כלל כחברה חדשנית ועדכנית, המנהלת דיאלוג שנון עם קהלי יעד מגוונים. באמצעותו ותוך כדי תהליך חוויתי של משחק, נחשפים הגולשים לעולמות התוכן שבהם עוסקת הקבוצה. עוד מציין גינוסר, כי המשחק מציע ערך מוסף של התמודדות עם קבלת החלטות פיננסיות שאיתן נדרשים אנשים להתמודד מידי יום וזאת באמצעות דרך חווייתית וקלילה.
"משחק הרגעים" תואם את הקו השיווקי של כלל, תחת הסלוגן "לכל רגע בחיים יש כלל", המציע התבוננות חדשה על העולם הפיננסי. משחק הרגעים, מצטרף למגוון פעילויות חדשניות של כלל ובהם, פעילות מגוונת בפייסבוק, אפליקציית אייפון, וסדרת "הכללים" שהינה סדרת מערכונים ברשת האינטרנט.
גל מרקוביץ – מתאמת פרסום.
ניהול לקוח
תקציבאי/ת: לי שפונגין
מנהל דיגיטלי:אורטל מימון
מנהל לקוחות: גיא קמחי
סמנכ"ל לקוחות:הגר ברזילי
פלנינג
פלנרית:קרן סויסטוב
קריאייטיב
קופי:דניאל ברק
ארט: אליזרין וייסברג
סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: ניר רפואה
סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד וינברגר
דיגיטל
מנהל פרויקט דיגיטל: מיטל דוד
סמנכ"ל פיתוח: ניב קנטור
סמנכ"לית פרויקטים וניו-מדיה: תמי כץ זרה
מנכ"ל מקאן דיגיטל: עופר עובד