כנס החדשנות TheMarker In-novation שעורכים TheMarker ו- IBM בשיתוף חברת S.I.T מתקיים זו השנה השנייה, ויעסוק בפנים החדשות של החדשנות בעסקים. בכנס ישתתפו בכירים רבים במשק הישראלי, את הכנס יפתח מנכ"ל יבמ ישראל מאיר ניסנסון בהרצאה על הפנים החדשות של החדשנות ובהמשך יתקיים פאנל על הטמעת חדשנות בארגונים, בהנחיית גיא רולניק, מייסד ועורך ראשי TheMarker .
במסגרת הכנס יערך פאנל בהשתתפות הקהל, בנושא In-novation בפרסום – למה זה כל כך קשה? בהשתתפות גדעון עמיחי, שותף ומנהל קריאטיב ראשי, שלמור אבנון עמיחי Y&R, יוני סער, בעלים קבוצת פרומרקט, אודי פרידן, שותף בראובני פרידן. בהנחיית איילה צורף כתבת השיווק והפרסום TheMarker.
במסגרת הכנס תיערך הרצאה והפעלה של אלכס פדואה, ראש המחלקה לעיצוב מוצר בשנקר. בנוסף, במהלך הכנס יערכו סדנאות בנושא ניהול חדשנות בארגונים גדולים בהנחיית ד"ר איריס גינזבורג, חטיבת המחקר העולמית של IBM ואסטרטגיית פטנטים ככלי להצלחה עסקית, בהנחיית דוד דה פריס, שותף בכיר ועורך פטנטים, ריינהולד כהן.
במסגרת הכנס יוצגו 20 העבודות החדשניות ביותר בפרויקט Go Innovate של TheMarker מרכז גילברט ליזמות של מכללת הדסה בירושלים ו- IBM , כאשר שלושת היזמים בעלי הרעיון הכי חדשני ומעניין יעלו לגמר ויציגו את הרעיון מעל בימת הכנס. הרעיון שיגיע למקום הראשון יזכה לליווי ותמיכה לפרויקט ע"י מרכז גלברט ליזמות של מכללת הדסה ירושלים, אשר יסייע בקידום הפרויקט הזוכה לרבות קישור וסיוע בפניה לגורמים מסחריים ומקצועיים מתאימים.
את הכנס יחתום טקס הכרזת הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards 2007
לדברי רועי קורן, משנה למנכ"ל TheMarker, " כנס החדשנות, שנחל הצלחה גדולה בשנה שעברה, הוביל להכרה בחדשנות כערך המוביל להצלחה עסקית. מנהלים רבים הבינו כי יצירתיות וחדשנות משביחים את ערך המותגים, המוצרים והשירותים ובכך מרחיבים את הפעילות העסקית. הכנס בשונה מכנסים מקצועיים רבים משלב אלמנטים חדשניים, כמו פאנלים בהשתתפות הקהל, סדנאות ייחודיות ועוד זאת על מנת להבין באמת איך עושים חדשנות ולקבל רעיונות מהאנשים שכבר עשו את זה".
הכנס יערך בתאריך ה- 8 ליולי, יום א', במרכז הכנסים Avenue איירפורט סיטי.