"פרסום ושיווק בעידן הדיגיטלי- עולם וירטואלי או יקום דואלי?", זהו הנושא שיעמוד במרכז כנס הפרסום והשיווק השנתי בקריה האקדמית אונו בשיתוף באומן בר ריבנאי, זניט מדיה, סאצ'י אינטראקטיב, TNS טלסקר.
מהנהלת הכנס נמסר כי הבחירה בנושא נבעה מכך ש"בשנים האחרונות נוטל השיווק הוירטואלי נתח הולך וגדל בתקציבי השיווק של חברות. אולם, לצד מגמה רחבת היקף זו, אנו עדים לתופעה מנוגדת של חזרה להקצאת משאבים דווקא לאמצעי מדיה מסורתיים במיוחד בדגש על אמצעי מגע ישיר של הלקוח עם נקודות המגע השונות של המותג. הכנס ידון בדילמות המרכזיות בתחום ויעסוק בהבדלים הנגזרים משלבים שונים בקשר עם הלקוח, בסוגי לקוחות ובקטגוריות המוצרים. "
בין המרצים בכנס: גרשון טרימפול, סגן נשיא בחברת מריל לינץ' בנושא: "שיווק ופרסום מוצרים פיננסיים", אורי ברוכין,, אסטרטג מותג, brandinstinct, לונדון, שידבר על " מתחים יסודיים בין תקשורת שיווקית והסביבה האינטראקטיבית", כמו כן יתקיים פאנל בנושא "חיפוש אחר הרעיון הגדול הבא", בהנחיית אלון הוכדורף, מנכ"ל זניט מדיה, בהשתתפות: דיויד אדלשטיין מנהל הקראיטיב ומשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, דורון טל מנכ"ל, סאצ'י אינטראקטיב, ארז ברגבאום מנכ"ל,C , יורב הראל, מנכ"ל, פרומרקט, הילית מגד, מנהלת מטה שיווק, פרוקטר אנד גאמבל ישראל. מנחה: מיכל שפירא, ראש מגמת פרסום, הפקולטה למנהל עסקים
בכנס ייחשפו לראשונה על –ידי דורי שדמון, יו"ר קבוצת TNS ישראל, ממצאי סקר TIM סיכום 2007 ומגמות עיקריות בהרגלי צריכת האינטרנט. הכנס יתקיים ביום שלישי, 8/1/2008, בין השעות 16:00-19:30 בקריה האקדמית אונו.