דוגמנית העל כריסטי טרלינגטון ברנס, נבחרה להוביל את קמפיין התכשיטים החדש של מעצב התכשיטים האיטלקי, רוברטו קוין, אשר תכשיטיו משווקים בישראל בלעדית ע"י רשת "מילר".
מהחברה נמסר כי חמישה אחוזים מרווחי מכירת קולקציות התכשיטים המופיעות בקמפיין, ביניהן הקולקציות "בארוקו" ו-"פנטזיה", אשר הושקו השנה בישראל על ידי מילר במקביל להשקתן בבירות האופנה בעולם, הינם קודש לארגון העולמי "YouthAid", המקדם תוכנית לימודית ייחודית באזור אפריקה ודרום אמריקה שמטרתה למנוע את המשך התפשטות מחלת האיידס.
חיים מילר, מנכ"ל רשת "מילר" ובעליה מסר היום: "רשת התכשיטים מילר גאה להיות חלק מאג'נדה חברתית שמטרתה מלחמה במחלת האיידס. רכישת קולקציית היוקרה הינה הזדמנות לרכוש פריט מעוצב בידי אחד מגדולי מעצבי התכשיטים כיום ולצד זאת לתרום למטרה חברתית נעלה."