הצלחה רבה לקמפיין "הבנק הכי לארג'" של בנק אוצר החייל- שעלה באמצעות חברת DIGITAL ROYALTY
הקמפיין לבנק הכי לארג' במדינה עלה במוצרי פרימיום נבחרים , באתרים ynet nrg וואלה גלובס ו- msn בתקציב מדווח של 150,000$ והווה חלק מקמפיין רחב במדיה שיצר והוביל משרד הפרסום רגב קווצקי.
בקמפיין הונפשה הדמות אשר מלווה את הבנק , והציגה לגולשים את מגוון הטבות הבנק ללקוחותיו וזו בדרך של "הצגה". הקמפיין זכה לא רק לשיעורי הקלקה גבוהים , אלא גם למספר לידים גבוה , והוגדר כהצלחה.
בני ברקאי, מנהל מטה אסטרטגיה של בנק אוצר החייל: "בנק אוצר החייל מלווה את כל הקמפיינים של השנים האחרונות בפרסום באינטרנט. הקמפיין האחרון הוכיח שוב את יעילותו של האינטרנט כמנוע המכירה של הקמפיין בכך שהביא לכמות התגובות הרבה ביותר הן אבסולוטית והן ביחס עלות/תועלת"
קובי אייזיק מנכ"ל DIGITAL ROYALTY: "האתגר שהקמפיין הציב לנו היה כפול, מצד אחד היה עלינו לקחת דמות שיועדה להיות סטטית לעיתונות ושילוט חוצות ולהפוך אותה לדמות חיה, עם תנועה ואופי, תוך כדי שמירה על המכובדות והרצינות של הבנק מצד אחד, ויצירת הזדהות והנעה לפעולה בקרב הגולשים מצד שני. אני שמח שהתוצאות מראות שהקמפיין האינטרנטי לא רק שהיה מוצלח אלא שהיה זה שהשיג את התוצאה הטובה ביותר."