לביא טיימטק המתמחה בפתרונות לניהול המשאב האנושי בארגון, תחשוף ב- 24.5.10, באירוע מיוחד, את המיצוב והמיתוג החדש של החברה ואת חבילת הפתרונות המשולבים והמודולאריים שלה לניהול ההון האנושי בארגון. אירוע זה ייערך ב'אולפני הרצלייה' במתכונת 'תוכנית הבוקר' בהנחיית חיים אתגר ובנוכחות מנהלי משאבי אנוש, מנהלי כספים ומנהלים בכירים מהתעשייה.
לביא טיימטק החליטה על מהלך המיצוב והמיתוג החדש לאור הרחבת חבילת המוצרים שהיא מציעה, ובחרה בשם חדש המבטא את הערך המוסף שנוצר משילוב בין מוצריה לתפעול כוח אדם, לבין הפתרונות החדשים לניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון. תחת הסיסמה מכוח אדם עד להון אנושי, מציעה החברה פתרונות משולבים וחדשניים המסייעים לחברות לתכנן, לנטר ולמקסם את מחזור חיי העובד בארגון ולהעצים את הביצועים העסקיים- פתרונות אפקטיביים הצומחים ביחד עם הארגון ונותנים לו מענה מתמשך, בטווח המיידי והעתידי.
ההיערכות למיצוב והמיתוג החדשים של החברה נמשכה לאורך חצי השנה האחרונה ובוצעה בעלות כוללת של כחצי מליון ש"ח. תהליך זה השלים פעילות בת שנתיים של פיתוח סדרת המוצרים החדשה. המהלך בוצע בשיתוף עם חברת Jason & Jason המתמחה בתהליכי מיצוב ומיתוג לחברות בינלאומיות.
יצחקי קורן, סמנכ"ל השיווק של החברה, מוסר כי: "הניסיון, הידע והתובנות שרכשה החברה במהלך השנים אצל למעלה מ- 5,500 לקוחות בארץ ובעולם, עם מערכות המשרתות למעלה מ- 4,000,000 עובדים, הובילו אותה להחלטה על תהליך ההתחדשות. זאת על מנת שנוכל להמשיך ולפתח פתרונות הנותנים מענה אמיתי ועדכני לצרכי השוק והלקוחות ולהרחיב את פעילותינו בארץ ובשווקים בינלאומיים. בחצי השנה האחרונה אגף השיווק בחברה עבר תהליך מורכב ומרתק של היערכות למיצוב ולמיתוג החברה מחדש בהתאם לסל המוצרים המורחב. במהלך החודשים הקרובים אנו ממשיכים בהיערכות לקראת השקת המיתוג וסל המוצרים המורחב בשווקים בחו"ל בהם פועלת החברה, כמו גם בשווקים חדשים".
עוד ציינה החברה כי במהלך השנתיים האחרונות (2008-2009) בשיא המשבר הכלכלי, היא הכפילה את כוח האדם שלה בישראל מכ- 60 עובדים ל 120 עובדים, ובנוסף עוד כ- 80 משרות במיקור חוץ – צמיחה שנבעה בעיקר מהצורך בפיתוח חבילת המוצרים החדשה של החברה.