להב יוצאת בקמפיין לתוכניות ההכשרה למנהלים בשנת הלימודים הקרובה בהיקף של כחצי מיליון ש"ח



להב – לימודי הכשרה בניהול, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, בשת"פ עם חברת סופרפוש פובליסיס דיאלוג, יוצאת בקמפיין לתוכניות ההכשרה שלה למנהלים בשנת תשס"ז, בהיקף של כחצי מיליון ₪.


תחת הסיסמא "סימן שהצלחת", להב מקדמת לראשונה את הרישום לתוכניות הניהול שלה באמצעות קמפיין אינטרנטי שיימשך כשבועיים. כמו כן, הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הארצית ומגזינים מקצועיים ויתפרס על פני מספר חודשים.



לדברי אודי אהרוני, מנכ"ל להב: "במסגרת הכיוון החדש אליו פונה להב – להוביל חדשנות בניהול, הגדרנו לעצמנו ארבעה ערכים עליהם מושתתת הפעילות שלנו: חדשנות, מובילות, איכות ויוקרה. ערכים אלה באים לידי ביטוי במסגרת הקמפיין, שמטרתו ליידע את קהל לקוחותינו, מנהלים בחברות ובארגונים – על תוכניות הניהול המוצעות על ידנו החל מחודש נובמבר הקרוב. תוכניות אלה משלבות ידע עדכני מהאקדמיה יחד עם ניסיון עשיר בפרקטיקה העסקית, באמצעות טובי המרצים בתחום, וכן הרחבת שיתופי פעולה עם אוניברסיטאות מובילות בעולם".



רוני בלנקלדר, מנהל חטיבת הדירקט בסופרפוש: "במסגרת הקמפיין מיצבנו את להב תחת הסיסמא "סימן שהצלחת", המביאה לידי ביטוי את ערכי המותג. הקמפיין הפרסומי הוא נדבך מרכזי בפעילות השיווקית הכוללת של להב, תוך שנעשה שימוש בלוגו של להב לשם בניית שפה קריאייטיבית ויצירת בידול תדמיתי וייחודי ללהב".



להב (לימודי הכשרה בניהול) הנה חלק אינטגראלי מהפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א – היחידה בארץ בעלת אקרדיטציה בינלאומית – ומהווה נקודת מפגש מקצועית וייחודית בין העולם האקדמי לעולם העסקי למנהלים. בהיותה חוד החנית להפצה והעצמה של הידע העדכני והמתקדם ביותר בארץ בתחומי הניהול, ל.ה.ב. מקיימת ומפתחת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בתי ספר למנהל עסקים באוניברסיטאות המובילות בעולם כגוןKellogg באוניברסיטת Northwestern ו- INSEAD, וכן עם גופים מובילים בתחומם בארץ.



השתייכותה לפקולטה לניהול מאפשרת לל.ה.ב. לייצר עולם תוכן ניהולי אינטגרטיבי וחדשני, המשלב מצוינות אקדמית יחד עם תכנים מעשיים מתקדמים מהעולם העסקי. שילוב זה מאפשר לה להציע ללקוחותיה את מיטב התכנים והמרצים בעולם הניהולי. ל.ה.ב מקיימת תכניות למנהלים, השתלמויות פנים ארגוניות סגורות, ימי עיון, כנסים ומועדונים מקצועיים למנהלים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_