להקת טררם תככב בקמפיין ה"סאמר סייל" של סופר פארם

לאחר שגויסה לקמפיין של קוקה קולה העולמית, מגויסת בימים אלו להקת טררם לקמפיין של רשת סופר-פארם, לרגל חגיגות הסאמר סייל המסורתיות.



חגיגת הסאמר סייל נחשבת לחגיגה השיווקית הגדולה ביותר של סופר פארם במהלך השנה, בה היא משקיעה למעלה מ-2.5 מליון ש"ח, הבאים לידי ביטוי בפרסום, דקורציה ייחודית בחנויות ושילוט חוצות.



מהרשת נמסר היום כי הקונספט של הסאמר סייל הנו להוזיל את קניות מוצרי הקיץ של הישראלי – ולכן מעניקה הרשת הנחות של עד 40% על מוצרי הגנה מהשמש, רחצה, משקפי שמש וכדומה. יאיר עשהאל, משנה למנכל הרשת, צופה כי החגיגה תביא לגידול של 15% בהיקף הקניות ברשת.



ממשרד הפרסום (באומן בר ריבנאי) נמסר כי הופק עבור הקמפיין קליפ מיוחד שמככבים בו חברי להקת טררם אשר מתופפים על פי המקצב של הלחן הידוע של הסאמר סיל, באמצעות פעולות שנהוג לבצע על החוף – מריחת קרם שיזוף על הגוף, התזת מים, מסירת כדור וכדומה.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת