אסם הקימה אתר אינטרנט חדש לבמבה, החטיף הישראלי הנמכר ביותר בכל הזמנים. האתר פועל במתכונת של פארק משחקים והרפתקאות. "פארק במבה" משלב גם ביקור במפעל הייצור של במבה וסקירה נוסטלגית של ההיסטוריה של החטיף הישראלי מאז עלה לראשונה על המדפים בשנת 1964.
האתר כולו בנוי בכלי Flash ומשלב אנימציה איכותית להנאת הילדים, יחד עם כמה וכמה קריצות להורים – אשר רבים מהם גדלו גם הם על טעם הבמבה.
אתר האינטרנט החדש של במבה –bamab.co.il – חטיף הבוטנים של אסם רושם תנועת שיא. בארבעת הימים הראשונים לאחר ההשקה הרשמית של האתר, נרשמו למעלה מ- 100,000 כניסות, של יותר מ- 60 אלף משתמשים.
לדברי זהבה מרטינוביץ, מנהלת השיווק של חטיבת החטיפים באסם מיועד האתר להוות צומת מפגש בין הילד – ובין ההורה, הגולש יחד איתו. "יהיה מי שיסתפק במשחקים, יעבור בין חלליות לפירמידות ויתחמק מחיות הג'ונגל. אחרים, ירצו להבין איך עושים במבה – ויוכלו לגלות, למשל, שאין בה כלל גלוטן".