ליימן שליסל במהלך מיתוג של אתר החרמון עם לואקר כחלק מאסטרטגיה עולמית

ליימן שליסל יוצאת במהלך של מיתוג אתר החרמון באביזרי נראות וסימוני מסלולי סקי של לואקר.



המהלך הוא כחלק מהאסטרטגיה העולמית של חברת לואקר, שמפעלה הראשי ממוקם בהרי הדולמיטים שבצפון איטליה, והיא ממתגת אתרי סקי ברחבי העולם דרך קבע. השנה הגיע מיתוג זה לאתר החרמון הישראלי, שזוהי הפעם הראשונה שאתר זה עובר מיתוג מיוחד, באמצעות חברת הקד"מ פוגל OGILVYONE, שאחראי על העיצוב ופריסת המתקנים באתר. עלות מהלך המיתוג מוערכת בכ- 200,000 ש"ח.



במסגרת מהלך המיתוג, יוצבו באתר החרמון ספוגי ענק בצורת מוצרי לואקר ביניהם גרנדה, פטיסרי וקואדרטיני. ספוגים אלה מהווים ספוגי מעצורים להגנה על הגולשים במקרה של איבוד שליטה. כמו כן, ימותג מסלול סקי מיוחד שיקרא "מסלול לואקר" שיציע חווית גלישה בין מוצרי לואקר מוגדלים. דגלים סינים יעטרו את העמודים שגם הם ימותגו בספוגים להגנה במקרה של התנגשות עם העמוד. נקודות המכירה של אתר החרמון יציעו את מוצרי לואקר במגוון טעמים. במהלך שני סופי שבוע הקרובים, בימים חמישי ושישי יקבלו דיילות לואקר את פניהם של מבקרי אתר החרמון ויחלקו לכל הבאים חטיפי וופל של לואקר.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון