ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מרסי (merci) בישראל, מרחיבה את פעילות המותג ובתוך כך מבססת מעמדה בתחום השוקולד, עם השקת סדרת טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי בישראל.
אמיר מצא, מנהל תחום מותגים בליימן שליסל ומי שאחראי לפעילותו המוצלחת של מותג מרסי בישראל, אמר כי "מרסי הוא מותג קלאסי ואהוד מאד בישראל, בעיקר בשל האיכות הבלתי מתפשרת של מוצריו. מרסי מוביל את שוק הבונבוניירות בישראל מזה שנים רבות וכעת צפוי לתפוס מקום מכובד גם בשוק השוקולד פרימיום, הידוע כשוק תחרותי ומאתגר. עם השקת טבלאות השוקולד של מרסי בישראל אנו צופים חיזוק נוסף גם למעמדה של ליימן שליסל כשחקנית משמעותית בשוק השוקולד המקומי".
לפי נתוני סטורנקסט (ל-2015), שוק טבלאות השוקולד בישראל נאמד ב- 450 מיליון ₪ בשנה. בתוכו, שוק טבלאות הפרימיום נאמד ב- 170 מיליון ₪ ורשם גידול של 10% ביחס לשנת 2014.