ליימן שליסל עולה היום בקמפיין תדמיתי לסוכריות מנטוס. הקמפיין שעולה באמצעות משרד הפרסום פוגל לוין Ogilvy, יימשך כחודש ימים ויעלה בטלויזיה, תוך שילוב פעילויות קד"מ ארצית ומשחק אינטרנט. סרטון הפרסומת שילווה את הקמפיין הופק על-ידי יצרנית מנטוס – חברת ואן מלה ההולנדית ובו רואים איך סוכריות מנטוס מרעננות אפילו את בעלי הכנף. לאחר שהציפורים אוכלות מנטוס הן רעננות ומצייצות מנגינה עליזה וקיצבית.
הקמפיין יעלה בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 ובערוץ MTV, באינטרנט יעלה הקמפיין כמשחק אינטראקטיבי ברוח סרטון הפרסומת באתרים: וואלה, נענע, MSN, תפוז ועוד. באתרים אלו יופיע קישור לאתר של מנטוס שבו יופיע המשחק. במהלך המשחק יצטרכו המשתתפים להאכיל ציפורים בסוכריות מנטוס. אתר מנטוס: WWW.MENTOS.CO.IL. בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ אינטנסיבית במרכזי הבילוי ובאירועי הקיץ של קהל היעד (צעירים) אשר תכלול צוותים של אומני ג'אגלינג שיופיעו באירועים ומרכזי בילוי ויחלקו גלילוני מיני מנטוס וסרטים ממותגי מנטוס לטלפונים ניידים. אותם צוותים ינועו ברחבי הארץ באמצעות רכבים ממותגי מנטוס שעליהם יורכבו גלילי ענק של מנטוס.
היקף הקמפיין מוערך בכ- 750,000$.