מותג ליפטון מבית יוניליוור מצטרף לטרנד עולמי אשר כבש לאחרונה את עולם השיווק של מוצרי הצריכה – מסיבות הבית. במסגרת המהלך, יקיים המותג 600 מסיבות תה בו זמנית, בהן ישתתפו אלפי נשים אשר יבלו ביחד עם חברותיהן הקרובות ערב נשים אינטימי ומהנה בחסות המותג.
מסיבות התה יתקיימו בבתיהן של 600 נשות WOM אשר נבחרו מתוך אלפי נשים שהתנדבו למהלך. נשים אלה, הפרוסות בכל רחבי הארץ, יפתחו את ביתן ל 10 – 20 מחברותיהן כשליפטון מספק את התה, הכלים, והכיבוד וייצרו לעצמן ולחברותיהן הפסקת תה אחרת- ערב הכולל משחק קופסא חדשני שפותח במיוחד עבור נשים, מתכוני תה מסעירים, עוגיות ועוד.
בנוסף מוזמנות הנשים המשתתפות בפעילות להצטרף למותג ולהוסיף תרומה עבור עמותת עלם. תרומת המותג ותרומת הנשים יאספו לטובת מרכזי "הפוך על הפוך" של העמותה.
קרן סער, מנהלת שיווק תחום המשקאות והקולינריה ביוניליוור ישראל: "במסגרת הפעילות למותג אשר השקנו באחרונה, חשוב לנו לייצר מפגשים עם הצרכן ובפרט עם צרכניות, אשר יביאו לידי ביטוי אמיתי את המסר המלווה את המותג "ליפטון – הפסקת תה אחרת" בכל אחת מהפלטפורמות בהן נוגעת ההשקה. אנו גאים להיות המותג הראשון בארץ שעושה שימוש בטרנד העולמי של מסיבות בית. הקונספט אשר כבש לו מקום אצל מותגים רבים בעולם, מתאים במיוחד לרעיון של יצירת הפסקת תה חוויתית בקרב נשים. אנו בטוחים כי המהלך יזכה להצלחה, בדומה לפעילויות דומות בעולם ויחזק את מעמדו של המותג בקרב הצרכנים. בנוסף אנו גאים בהזדמנות לנצל את המפגשים של הנשים לטובת גיוס תרומה עבור עמותת עלם אשר תסייע ביחד עם התרומה שלנו לבני נוער במצוקה."
מסיבות הבית הינן ערוץ שיווק המשמש חברות רבות בעולם ליצירת מפגשים בלתי אמצעיים עם הצרכן. בין החברות המובילות בעולם שכבר עשו שימוש בפלטפורמה ניתן למצוא את חברת קראפט אשר קיימה השנה 2000 מסיבות בו זמנית ברחבי ארצות הברית בהן זכו הנשים להיות הראשונות לטעום מוצר חדש שהשיקה החברה; חברת סוני קיימה מסיבות להשקת משחק Play station חדש; חברת מייקרוסופט קיימה 40 אלף (!) מסיבות בו זמנית ברחבי העולם.
אסף צוריאל, מנכ"ל WOM ישראל: "טרנד מסיבות הבית הפך לאחרונה לערוץ שיווק פופולארי בעולם – מאות ואלפי מסיבות המתרחשות בו זמנית בבתיהם של אנשים פרטיים, המוכנים לפתוח את דלת ביתם ולאפשר לחברות ומותגים שונים להשיק מוצרים במפגש אינטימי עם הצרכן וחבריו הקרובים. המסיבות הינן חלק מפעילות "פה לאוזן" אשר הפכה לחלק בלתי נפרד מתמהיל ערוצי השיווק של מותגים רבים. פעילות מסיבות הבית מתאימה במיוחד למסר של ליפטון שמבקש ליצר לצרכניו הפסקת תה אחרת, ייחודית ומהנה. היענות הצרכניות להזמנתנו לפתוח את ביתן למסיבות הייתה גדולה ומעידה על הפוטנציאל הקיים בערוץ שיווק זה. אנו בטוחים כי בדומה לעולם המהלך יזכה להצלחה רבה בקרב הצרכניות."
מסיבת התה הגדולה של ליפטון תתקיים ב- 10.2 בשיתוף עמותת עלם, בכל רחבי הארץ. המסיבה המרכזית תיערך בביתה של יפה אפרתי בהשתתפות מובילות דעה ובמעמד נאווה ברק נשיאת עלם.
מידע נוסף על טרנד House Party ניתן למצוא ב- https://www.houseparty.com/