חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים תפעל הקיץ למען קמפיינים חברתיים. במסגרת הפעילות למען הקהילה תרמה החברה מדיה בשווי של כ- 500,000 אלף ₪ לטובת קמפיינים חברתיים.
הקמפיין הראשון של אגף ההסברה של משרד הבריאות עלה לאוויר בחודש מאי למשך חודש בבתי הקפה ברחבי הארץ. השבוע עלה קמפיין האימפוטנציה של האגודה למלחמה בסרטן למשך חודש ב- 100 מועדונים וברים נבחרים ברחבי הארץ. במהלך הקיץ יעלו קמפיינים נוספים של המרכז לנפגעות תקיפה מינית,עמותת אור ירוק ובהמשך יעלה הקמפיין השנתי המשותף של לעומק התודעה עם הבצפר.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה אמר היום כי "המדיה שלנו מגיעה ליותר מ 800,000 אלף צעירים וצעירות בגילאי 18-35, המדיה שלנו נמצאת בלב עולם התוכן של הצעירים ואני מאמין שבעזרת המדיה הממוקדת שלנו, שבה הקהל נמצא לבד מול המסר, בגובה העיניים בעזרת קריאייטיב לא מצונזר וללא יכולת להעביר ערוץ נצליח להגיע למודעות של אותם צעירים. אנחנו נמשיך לתרום מדי שנה מדיה לטובת קמפיינים חברתיים היכולים להציל חיים."
חברת לעומק התודעה הינה חברה המתמחה בשיווק לצעירים ובבעלותה זיכיונות פרסום בלעדיים בלמעלה מ 700 בתי קפה, מסעדות, ברים פאבים, מועדוני לילה, מכוני כושר ומרכזי ספורט מובילים ברחבי הארץ. לחברה מחלקת קד"מ המטפלת בתקציבים של החברות המובילות במשק ומחלקת מחקר אשר מספקת סקרים ייחודים על הקהלים בהם מתמחה החברה.