לקראת חג הפסח: "קסם המדבר" יצא במהלך שיווקי והקים מערך פעילות- "מתנות קולינאריות"

מפעל "קסם המדבר" ממושב קדש ברנע, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים להעשרת הבישול הביתי, יצא במהלך שיווקי: הקים מערך פעילות חדש תחת המותג – "מתנות קולינאריות", המתמחה בפיתוח ושיווק מארזי מתנה ייחודיים של מוצרים מתוצרת המפעל ומושב קדש ברנע, לחברות וועדי עובדים.



לקראת חג הפסח השיק המפעל את מערך הפעילות החדש בהשקעה של כ- 400,000 ₪, (הכולל פיתוח תשתית אריזה ייחודית ומארזים יוקרתיים), באמצעות קמפיין שיווק ישיר, שבמסגרתו תתקיים פעילות דיוור של קטלוג מתנות לכ- 2000 מנהלי כוח אדם ומשאבי אנוש בחברות המובילות במשק.



הקטלוג הינו מהודר ומציג מגוון רחב של מארזים יוקרתיים המבוססים על המוצרים הייחודיים המיוצרים במפעל ובמושב קדש ברנע בו נמצא המפעל, בהם: תיבולים במגוון טעמים, ממרחים על בסיס שמן זית כתית מעולה, רטבים איכותיים, שמן זית כתית מעולה, דבש, יינות מיקב הבוטיק במושב קדש ברנע, תבלינים איכותיים ועוד.



לדברי חמי צמח, מנכ"ל "קסם המדבר", תחום המתנות לחגים והשי לעובדים נמצא בצמיחה גוברת בשנים האחרונות, ומוערך בכ- 500 מיליון ₪ בשנה (לא כולל תווי שי). בעקבות קריסת רשת קלאב מרקט נפגע תחום תווי השי בצורה ניכרת ותחום מארזי המתנות זכה לקפיצת מדרגה משמעותית. כיום רוב החברות במשק מעניקות לעובדיהן מתנה לחג – בפסח ובראש השנה, לעיתים בנוסף לשי, ולרוב כמתנה בפני עצמה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר