חברת ml משיקה בימים אלה 3 אתרי אינטרנט חדשים למותגי החברה: אופנת הנשים ml, אופנת הגברים ml men ומותג בגדי ההריון for2, בהשקעה הנאמדת בכ- 100,000$ .
מהחברה נמסר כי האתרים יציגו את קולקציות האופנה של המותגים וישמשו כאתר מכירה מקוון ויציגו, כל אחד, עולם תוכן ייחודי לתחומו.
לדברי אבי מלכה, מנכל ובעלים של חברת ml: "האתרים מציגים תפיסה חדשנית של שיווק מקוון. הקונספט של האתרים מוביל את התפישה לפיה אתרי אינטרנט אינם רק מראה להצגת המוצרים, אלא מרכז תוכן כולל הנותן מענה ללקוחות בתחומי העניין שלהם. כך, הם יכולים להתעדכן, לצרוך תוכן וליהנות ממבצעים מפולחים שנתפרו על פי הפרופיל הצרכני שלהם".
עוד נמסר מהחברה כי לצד הצגת הקולקציות יכללו שלושת האתרים את עולמות לתוכן של כל אחד מהמותגים: כתבות, טיפים ומבצעים שיעודכנו על בסיס קבוע, לצד ממשק הרשמה למועדון הלקוחות. לדוגמא: אתר ml כולל כתבות על אופנה וטיפוח ומבצעים כגון הנחה מיוחדת לגולשות האתר על מארז טיפוח של חברת הקוסמטיקה "אהבה".
האתרים אופיינו ונבנו על ידי חברת B&S שבבעלות יוסי שובל וחגית ברונסקי והם מנוהלים על ידה.