שיתוף פעולה בין רשת בתי הקפה The Coffee Bean & Tea Leaf לבין גלובוס יונייטד וחברת NMC. במסגרת שיתוף פעולה בין רשת בתי הקפה The Coffee Bean & Tea Leaf לבין גלובוס יונייטד וחברת NMC תמכור רשת בתי הקפה הבינלאומית ב-14 סניפיה בארץ דיסקים וסרטי DVD מובילים.
הדיסקים והסרטים, שיתעדכנו מידי שבוע, יוצגו על גבי סטנדים צבעוניים ומעוצבים הנקראים בשם M-box, המרמז על התכנים: Music & Movie. ב- The Coffee Beanהחליטו על שימוש בשפה צעירה, בשונה מהשפה בה השתמשו עד כה, וזאת על מנת לפנות לקהל הצעיר בשפה המתאימה לו ולהתחבר לערכים אותם חשוב לרשת להדגיש – דינאמיות ובינלאומיות.
אלון לוי מנכ"ל The Coffee Bean בישראל מוסר: "הרשת רואה בשיתוף פעולה זה דרך נוספת להתחבר לעולמות התוכן של הצעירים, כאשר אחד מעולמות תוכן אלו הוא המוסיקה. אנו רוצים לאפשר ללקוחותינו לרכוש את הלהיטים העכשוויים ביותר, ולעדכן אותם כל הזמן. במקביל למכירת מוסיקה וסרטים בסניפינו אנו כבר פועלים מזה זמן מה לחיבור הרשת עם עולם המוסיקה וזאת על ידי ערבי DJ שנערכו בסניף הדגל שלנו בהרצלייה, וערבי ג'ז שנערכו בסניף אחוזה ברעננה. אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילויות המוזיקליות גם לסניפים אחרים".
רשת The Coffee Bean & Tea Leafמפעילה למעלה מ-600 סניפים ברחבי העולם, והיא רשת הקפה השנייה בגודלה בארה"ב, אחרי רשת סטארבקס. בארה"ב, ובמיוחד בקליפורניה, זוכה The Coffee Bean לפופולאריות רבה בקרב צעירים, גם בשל העובדה כי ידוענים רבים נמנים על לקוחותיה הקבועים, ביניהם: בריטני ספירס, מדונה ופאריס הילטון.
רשת The Coffee Bean מונה בישראל 14 סניפים, 7 מהם נפתחו בשנה החולפת, והיא רשת בתי הקפה הבינלאומית היחידה בישראל הנמצאת בבעלות פרטית (ללא זכיינים).