לראשונה, העיתון הדתי לאומי "בשבע" יופץ גם למנויים בכל רחבי הארץ, כאשר עד כה חולק העיתון בכ 1,400 נקודות הפצה בכל רחבי הארץ, ולתיבות דואר בהם יש אוכלוסיה דתית גדולה.
דודי פינקלר, סמנכ"ל השיווק של שבועון "בשבע" מציין, שע"פ התוכנית האסטרטגית ירשמו במחצית הראשונה של שנת 2011 כ- 10 אלפים מנויים מכל רחבי הארץ שבימי חמישי ושישי העיתון יגיע לביתם באמצעות מערכת שליחים.
הצפי שמחלקת המנויים של שבועון "בשבע" תכלול כ- 25 אלף מנויים עד סוף 2012 ותביא לגידול של כ- 20% במספר גיליונות השבועון ותחזק את המודעות של השבועון בקרב ציבור שעד כה לא נחשף ולא יכול לקבל את השבועון.
מר פינקלר מציין עוד, שההחלטה להקים מחלקת מנויים נובעת מתוצאות מחקר שביצע השבועון ממנו עולה שיש ביקוש גדול לשבועון גם במקומות בהם אין נקודת הפצה או נגישות לקבלת השבועון ובמהלך החודשים האחרונים בוצע פיילוט מיוחד שתוצאותיו הביאו להחלטה להקים מחלקת מנויים.