לראשונה – מירי בוהדנה כפרזנטורית תוביל את קמפיין החג של רשת ACE

רשת ACE תשקיע כ- 2 מליון שקלים בקמפיין תדמיתי לקראת החגים תחת הסלוגן: " ACE – עולם של פתרונות לבית" אותו מובילה מירי בוהדנה. זהו לבוהדנה הקמפיין הראשון לרשת.



לדברי אורית בניטה, מנהלת השיווק והפרסום ברשת ACE, "סרטוני הפרסומת וקטלוג 'מתנה לחג' היוצא לקראת החגים מחזקים את מיצוב ACE כרשת מובילה בהיצע רחב ובפתרונות כוללים לשדרוג ועיצוב הבית והגינה. הרשת בחרה בפרסומת הומוריסטית ובעלת בולטות גבוהה בהשראת סצנה מתוך הסרט אוסטין פאוורס במטרה לבדל את ACE ואת ההיצע הייחודי של הרשת בתקופת החגים המאופיינת בעומס פרסומי רב. הקמפיין מדגיש את מגוון המוצרים ומציג אותם באופן מרהיב, מגוון ומעוצב."



לדבריה, "בוהדנה היא דמות המשדרת נשיות, משפחתיות צעירה, ונערצת על נשים, קהל יעד חשוב ב- ACE, המרבות לבצע קניות בכל הקטגוריות, החל במחלקות עיצוב וחידוש נראות הבית וכלה באביזרים ומוצרים לשיפור, שיפוץ ותיקון הבית והגינה. תקופת החגים, המאופיינת בסעודות חג והתכנסות משפחתית, מחייבת אותנו בפניה לקהל הנשים והאמהות שאחראיות לרוב על איחוד ואירוח המשפחה."



קמפיין החג של ACE כולל: סרטון פרסומת, מודעות בעיתונות, הפצת קטלוג "מתנה לחג" במיליון עותקים, אינסרט חגיגי המצורף לעיתונות יומית, דיוור לחברי המועדון ופרסום בנקודת המכירה.



קרדיטים:


משרד פרסום: באומן בר ריבנאי חברת הפקה: קדישזון בימאי: יריב גבר


צלם סטילס: עדו לביא משנה למנכ"ל קריאייטיב: דיויד אדלשטיין סמנכ"ל הפקות: דורית גווילי, מנהלת קבוצת לקוחות: יעל רון קופירייטר: גידי שמיר ארט: דרורית זרמון מפיק: אלון שצואלוף, פלנינג: עמית קורן סופרוויזרית: מיכל פרסי תקציבאית: מירי פלום מנהלת השיווק והפרסום ברשת ACE: אורית בניטה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר