לראשונה: רשת "בלוקבסטר" תחל לשווק מסכי פלזמה

רשת "בלוקבסטר" חתמה בימים אלה על הסכם עם "יורוקום דיגיטל", נציגת "פנסוניק" בישראל על פיו תחל "בלוקבסטר" לשווק, בחלק מסניפיה, מסכי פלזמה 42 אינץ מסדרת G9 החדשה של פנסוניק. בשלב ראשון יוצבו מסכי פלזמה של פנסוניק ב- 15 מתוך 28 הסניפים של "בלוקבסטר" ברחבי הארץ, שיאפשרו ללקוחותיה הצצה ראשונה על המסכים החדשים.





מהחברה נמסר כי בהמשך צפויות החברות להעמיק את שיתוף הפעולה בניהן ולהציע, בנוסף למסכי הפלזמה של פנסוניק גם את מערכות הקולנוע הביתי, מכשירי DVD, רסיברים ומקרנים של החברה.



לדברי, מרקו נחמני, מנהל השיווק והפרסום ב"בלוקבסטר": "שיתוף הפעולה עם "יורוקום דיגיטל" מעניק ערך מוסף ללקוחותינו המשלב חומרה ותוכנה במחיר אחד". לדבריו, "הייחוד של המבצע מעבר לכניסה שלנו לתחום השיווק של מסכים דקים הוא בשדרוג חווית הצפייה של לקוחותינו תוך כדי תפעול יעיל של המבצע ע"י זמן אספקה מזורז של 72 שעות בלבד מרגע הרכישה. כמו כן, בכוונתנו להנפיק לאותם לקוחות כרטיס מגנטי שיאפשר להם להשכיר סרטים בכל אחד מ- 250 הנקודות של "בלוקבסטר" ברחבי הארץ (חנויות ווידאומטים)".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס