מאפיית ברמן מדווחת על גידול בנתח השוק של לחמים מלאים

קבוצת "מאפיות ברמן", יצרנית הלחם ומוצרי המאפה הוותיקה בישראל, מדווחת על גידול משמעותי במכירות של לחמי מחמצת מקמחים מלאים. מאז השיקה החברה את סדרת הלחמים החדשה, ברמן E-Free, לחמי מחמצת ארוזים מקמחים מלאים ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, גדל נתח השוק של מכירות הלחמים מלאים בששה חודשים בלבד. נתח השוק הכללי של החברה צמח אף הוא בקטגוריית לחמי המחמצת. סדרת ברמן E-Free כוללת 3 לחמים בהם E-FREE לחם פרוס מלא מקמח חיטה, E-FREE לחם פרוס מקמח שיפון מלא ו-E-FREE לחם פרוס מקמחים מלאים (כוסמין, שיפון וחיטה), כולם ללא תוספים מלאכותיים. החברה תציג את הלחמים בתערוכת ישראפוד, אשר תיערך בשבוע הבא בגני התערוכה תל אביב.


לימור סטיינמן, מנהלת מותג "מאפיית ברמן": "יש גידול מתמיד במכירת לחמים מיוחדים, מדובר במגמה של השנים האחרונות. נתח המכירות של ברמן צמח בשנה האחרונה, גם על רקע העמקת הפעילות מול רשתות המזון".


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון