מגה יוצאת במהלך חדש לחשיפת מומחיות הקצבים ב-40 הקצביות של הרשת

מהיום הקצב של "מגה" הוא גם מומחה לבשר בקר פרימיום טרי המשווק בלעדית בקצביות "מגה", כך מסר סמנכ"ל הסחר בריבוע הכחול, אורי פלח, עם השקת קמפיין " מגה – המומחים שלך בבשר".



אורי פלח מסביר כי מהלך זה נועד לחשוף לציבור הלקוחות את הקצבייה המומחית שברשת "מגה" כדי שהלקוחות ידעו כי בקצביות של "מגה" ניתן למצוא את הקצב המומחה כמו באיטליזים , במעדניות או בחנויות המתמחות.




בסקר שערכה חברת "מותגים" בנושא הרגלי קנייה של בשר טרי, ציינו למעלה מ-60% מהמדגם כי הם נוטים לבחור את מקום הקנייה שלהם לפי מעדניית הבשר ( אפיון שנמצא יותר אצל נשים וקונים מסורתיים).



"נתונים אלה, רק חיזקו את החלטתנו לצאת במהלך חשיפה לציבור של הקצב המומחה של מגה ש ברמתו המקצועית עולה על כל קצב מומחה אחר", ציין פלח.



קמפיין ההשקה כולל חוברות הסברה על הבשר, תפריטים ועלוני בישול בעמדות הקצבייה, טעימות, וכן מסע פרסום בטלוויזיה, באינטרנט, ובעיתונות הכתובה בסך כולל של 2 מיליון ₪.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס