'מגה ספורט' יוצאת במהלך דיגיטלי חדש תחת השם: "#מחוברים_לספורט". במסגרת המהלך יבחרו חמישה גולשים אנונימיים מתוך הרשתות החברתיות, אוהבי ספורט ושאוהבים להצטלם, לפנים החדשות של הרשת. הגולשים שיבחרו ילוו את קמפיין החג של מגה ספורט. המהלך יתקיים בעמוד הפייסבוק של מגה ספורט, ובעמוד האיסנטגרם של הרשת במקביל וילווה באשטאג #מחוברים_לספורט.
תפנה הרשת באופן יזום, באמצעות עמוד האיסנטגרם שלה, לגולשים אשר העלו תמונות ייחודיות לאינסטגרם עם התיוגים #כושר, #ספורט, #ריצה וכד' ויציעו להם להתמודד על מקום בקמפיין.
כמו כן, במסגרת המהלך בפייסבוק יוזמנו הגולשים להעלות תמונה "ספורטיבית" ולתייג – #מחוברים לספורט – כאשר בסופו יבחרו חמשת הגולשים המתאימים ביותר באודישנים הסופיים של הרשת.
הזוכים שיבחרו יזכו לייצג את הרשת בקמפיין הפרסומות טלוויזיוני ובשאר הפרסומים הדיגיטליים, בנוסף יקבלו 1000 ₪ מתנה לרכישת מוצרי ספורט המובילים בחנויות הרשת.
אורית גבאי, מנהלת השיווק של "מגה ספורט" מסרה: " אנו נרגשים להשיק את המהלך החדש של הרשת, אשר יחבר את ערכי המותג לצרכנים. הצרכנים שלנו, המקיימים אורח חיים בריא וספורטיבי וחיים את הרשתות החברתיות, מתחברים באופן ישיר עם ערכי הרשת ואנו מחכים ומתרגשים לראות מי יהיו הזוכים שייבחרו לייצג את מגה ספורט"