לאחר עשור של הופעה ממוסדת של מגזין "פרומו" המתמחה בשיווק חוויתי, קידום מכירות, נקודות מכירה, מרכזי מבקרים, תערוכות, מולטימדיה ואירועים עסקיים. הודיעה עורכת העיתון, גב' קטי ביסראור על השקת אפליקציה חדשה למגזין לטאבלט ולאייפון.
מגזין "פרומו" מצטרף לעיתונים המובילים בעולם בהם נשיונל ג'יאוגרפיק, ויירד, הניו יורקר, וטיימס ומוציא לאור מהדורה אינטראקטיבית, אפליקציית אייפד עם תוכן ועיצוב המותאמים במיוחד לעולם המובייל, הכולל אינפוגרפיקות אינטראקטיביות מקוריות, עיצוב מרהיב, דפדוף אינטואיטיבי בין תמונות רבות, קטעי סאונד ווידיאו ועוד.
מדובר במגמה ברורה בעולם וגם כיום בארץ. בהם מגזינים וגופי מדיה מוציאים מהדורות המתאימות לטאבלט.
לדבריה של ביסראור, עורכת העיתון, "מול חוויית הקריאה המסורתית בעמודים דוממים או באתרים קופצניים הקריאה בטאבלט הופכת לרבת עוצמה. תחום ההוצאה לאור האינטראקטיבית בישראל צובר תאוצה משמעותית, מסכי המגע הפכו לחלק משמעותי בחיינו. הצרכנים אינם מסתפקים באתרי תוכן שגרתיים ומצפים לקבל תוכן אינטראקטיבי עם איכויות של דפוס על גבי מסך מגע. האפליקציות של מגזינים מאפשרות לקוראים ליהנות מחוויה רב חושית, שיטוט והתנסות בין מידע, תמונות, סרטוני וידיאו, צבעים וקולות."
עוד הוסיפה ביסראור, כי "פרומו הוא אחד המגזינים הראשונים בארץ שעובר למודל זה, המאפשר לחוש את החומרים שהיו אסופים עד כה בין עמודי המגזין ולקבל התנסות שונה ומגוונת במדיה החדשה."
האפליקציה החדשה מאפשרת דפדוף פשוט, חווייתי והוליסטי שיגרום לקורא לשקוע בקריאה, להתחבר לנושא ולדפדף עוד ועוד. סטיב ג'ובס ידע לומר את זה כאשר הציג את האייפד בגרסתו הראשונה: "הטאבלט מהווה את מהפכת הדפוס השנייה לאחר המצאת הדפוס על ידי יוהאן גוטנברג לפני כ– 500 שנה".
על פי הערכות, נמכרו בארץ בשנת 2012 כ- 300,000 טאבלטים מתוכם כ-175,000 טאבלטים של חברת אפל. מדובר בעליה משמעותית בהשוואה ל- 2011… חברת המחקר IDC ישראל פרסמה לפני מספר חודשים נתונים לפיהם נמכרו 194,624 טאבלטים בשנת 2011, יותר ממחציתם הם אייפדים. מספרים אלה מהווים מסה קריטית המאפשרת התפתחות משמעותית בהוצאה לאור של מגזינים בטאבלט.