מג'יק ישראל מציגה מבצע חדשני ללקוחותיה בשוק האינטגרציה: "תשלום על פי הצלחה"

מג'יק תעשיות תוכנה ישראל פותחת בקמפיין פרסום חדש שמטרתו כפולה: חשיפת תהליך המיצוב מחדש אותו עוברת החברה בארץ ומבצע חדש של החברה ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים.



מג'יק, שהצהירה לאחרונה כי בכוונתה להפוך לספקית האינטגרציה מספר 1 בישראל באמצעות פלטפורמת האינטגרציה iBOLT, יוצאת במבצע משותף לה ולשותפיה העסקיים. מדובר במבצע חדשני בעולם האינטגרציה – שיטה של "תשלום על פי הצלחה" – דהיינו הלקוחות ישלמו רק על פרוייקטים שהושלמו בהצלחה ולשביעות רצונם המלאה. מודעות הפרסומת במסגרת הקמפיין, שיימשך כחודשיים, יופיעו בעיתוני קבוצת אנשים ומחשבים, בדה מרקר ובגלובס.



אריק מיפנו, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של מג'יק ישראל, מציין כי ההחלטה לצאת בקמפיין התקבלה בעקבות הגידול המרשים בכמות ההתקנות המוצלחות של פלטפורמת האינטגרציה iBOLT, והרצון להגביר את הקצב עד שמג'יק תוביל את מספר ההתקנות בארץ. "הקמפיין יסייע לביסוס מעמדה של מג'יק כשחקן המוביל בתחום פלטפורמות האינטגרציה בישראל. אנו לא חוששים להציע מבצע שכזה ללקוחותינו, בזכות ניסיון של 100 אחוזי הצלחה בפרוייקטים שנעשו עד כה בישראל".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס