מגמת האסקייפ רום במרכז קמפיין פאנטה

פאנטה, מותג המשקאות הפופולרי מבית 'קוקה-קולה ישראל', משיק קמפיין חדש בדיגיטל המתבסס על טרנד משחקי חדרי הבריחה (אסקייפ רום) אשר פרץ בסערה לישראל. הפעילות, באתר www.freefranco.co.il, תאתגר את הגולשים לנסות ולשחרר את פרנקו, הדמות המצוירת של המותג, מהאסקייפ רום הווירטואלי בו הוא נלכד. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום רחב בטלוויזיה ובדיגיטל.



טרנד חדרי הבריחה (אסקייפ רום) צבר תאוצה בשנה האחרונה בישראל, במסגרתו נפתחו מאות חדרי בריחה שונים בעלי סגנונות ועלילות שונות ומגוונות. המשחק, אשר מקורו במשחקי הקווסט הווירטואליים, מאתגר את המשתתפים בניסיון למצוא את דרכם החוצה מן החדר בו 'נלכדו' באמצעות רמזים וסימנים נסתרים.



במסגרת הפעילות של פאנטה אשר תתקיים בדיגיטל, 'נלכד' פרנקו באסקייפ רום וירטואלי ומחפש את דרכו החוצה. אתר האינטרנט הייעודי אשר הוקם לצורך הפעילות יציג נראות ב- 360 מעלות וידמה עבור הגולש את המציאות בתוך החדר יחד עם פרנקו. בכל שבוע ישתנה החדר אותו יצטרכו הגולשים לפענח ולשחרר את פרנקו.



בכל יום תחלק פאנטה עשרות כרטיסי אירוח לחדרי בריחה ברחבי הארץ, בהם לחדרי הבריחה של 'אקזיטרום' (Exit Room) רשת חדרי הבריחה הוותיקה בישראל. במסגרת הפעילות הוקם חדר בריחה ייחודי לפאנטה במשחק "הנוגדן" של 'אקזיטרום' ברמת גן בו יצטרכו המבקרים לפתור את החידה למציאת הנוסחה הסודית של פאנטה. בסיום הפעילות, אשר תתקיים בין התאריכים 14 בפברואר ועד ה- 5 במרץ, יזכה משתתף אחד לאירוח כולל בברלין וכניסה לאחד מחדרי הבריחה הטובים בעולם.

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף