יצרנית הברזים הישראלית "מדגל", בבעלות קיבוץ גליל ים, חתמה בימים אלה על עסקאות לשיווק ברזים באתרי הקניות של 2 רשתות ה-DIY ("עשה זאת בעצמך") הגדולות בעולם – "הום דיפו" ו- LOWE'S. בשלב ראשון ישווקו באתרי הקניות קו ברזים חדשני של "מדגל" – מסדרת מדגל ארט – ברזים צבעוניים – המשלבים עיצוב מטאלי וצבע, ומוצעים ב- 4 צבעים – בורגונדי (אדום יין), שחור, אפור ולבן. היקף העסקאות מוערך בכ-3 מיליון ₪ בשנה הראשונה.
רשת "הום דיפו" הנה רשת ה- DIY הגדולה בעולם, המונה כ-2000 סניפים, מחזור מכירות של כ-90 מיליארד דולר בשנה, ורשת LOWS הנה הרשת השנייה בגדולה בעולם, המונה כ-1800 סניפים ומחזור מכירות שלה כ- 53 מיליארד דולר בשנה. היקף המכירות באתרי הקניות של הרשתות נאמד בכ- 10% מסך המכירות שלהן.
בני אמויאל, מנכ"ל חברת "מדגל", ציין כי הוא צופה שהכניסה לאתרי הקניות של הרשתות תאפשר למדגל להרחיב בהמשך את הפעילות גם בחנויות של הרשתות. "מדגל" כבר מוכרת בשנתיים האחרונות ברשת LOWE'S, ב-500 מסניפי הרשת בארה"ב, ברזים למטבח, בהיקף של כמיליון דולר בשנה.
לדבריו, קולקציית הברזים החדשה של מדגל – "מדגל ארט", המשווקת גם בחנויות בישראל, מציגה מהפיכה עיצובית וצרכנית, המאפשרת לצרכן לבחור ולהתאים את הברז לעיצוב ולסגנון המועדף. בשלב ראשון ישווק באתרי הקניות של רשתות ה- DYI דגם ראשון מסדרת מדגל ארט ב- 4 צבעים, ובהמשך ייכנסו גם דגמי ברזים נוספים שבסדרה.
עוד ציין בני אמויאל, כי "מדגל" צופה לסיים את שנת 2014 עם גידול של כ- 15 אחוזים במחזור המכירות, לעומת השנה הקודמת, הודות למהלכי פיתוח, חדשנות והשקת מוצרים חדשים ועדכניים בעולם ברזי המטבח והאמבטיה.