מה חשוב לדעת על תהליך קידום אתרים SEO?

מה זה SEO?

SEO הוא למעשה תהליך שמטרתו להציב את האתר שלכם
כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. גולשים שחיפשו איזה שהוא ביטוי שקשור לתחום
שהאתר שלכם עוסק בו, יקבלו רשימה של תוצאות.

באופן טבעי, האתרים שיופיעו הכי למעלה יקבלו את
כמות הטראפיק (התנועה) הגדולה ביותר, מה שאומר שהפוטנציאל שלהם להכנסות ורווחים
הוא גדול יותר.


אתם צריכים להיות רלוונטיים

אז כפי שאתם כבר מבינים, מקדמי האתרים פשוט
עובדים אצל גוגל על מנת לקדם ולמקם את האתרים השונים בקדמת הבמה.

הפרמטר הראשון שגוגל בוחן הוא הרלוונטיות של האתר
שלכם. בסופו שלדבר, צריכה להיות התאמה כמעט מלאה בין החיפושים של הגולשים והצרכים
שלהם, לבין מה שיופיע באתר שאליו הם מגיעים.

לכן, אתרים שמספקים את מלוא המענה לצרכים של
הגולשים שלהם הם האתרים שייחשבו בעיני גוגל כסמכותיים ואותם הוא ידרג למעלה
בתוצאות החיפוש.


אתם צריכים להיות אמינים וסמכותיים

פרמטר נוסף שגוגל מתייחס אליו הוא האמינות
והמסכות של האתר שלכם. איך גוגל בודק את זה? פשוט מאד, המלצות.

בתחום של קידום אתרים ההמלצות האלה באות לידי ביטוי
בקישורים. למעשה, ככל שיותר ויותר אתרים חיצוניים יפנו אליכם קישורים, כך האתר
שלכם ייחשב בעיני גוגל לאמין וידורג למעלה בתוצאות החיפוש.


אתם צריכים להיות מעניינים

בשורה התחתונה, אם לא תהיו מעניינים ולא תגרמו
לגולשים שלכם להישאר אצלכם, הם פשוט יעברו למתחרים שלכם.

לפרמטר הזה קוראים בשפה המקצועית, זמן שהייה. ככל
שהתוכן שלכם יהיה רלוונטי יותר לגולש, כך הוא יישאר בדף שלכם יותר זמן וגוגל אוהב
את זה, אפילו אוהב מאד.

כמובן שההיפך הוא הנכון, ככל שזמן השהייה של
הגולשים באתר שלכם יהיה נמוך יותר, אחוז הנטישה יהיה גבוה יותר וכך האתר ידורג
נמוך בתוצאות החיפוש.


אתם צריכים לשמור על סטנדרטים גבוהים

איך נאמר זאת בפשטות, גוגל לא אוהב אתרים
מקרטעים. מה זה אומר בפועל? שבמידה והאתר שלכם יהיה איטי, שהמעבר בין הדפים
הפנימיים יהיה איטי והקוד שלכם לא יהיה כתוב בתורה ברורה, גוגל פחות יאהב אתכם.

לכן, עליכם לשמור כל הזמן על סטנדרטים גבוהים של
אופטימיזציה על מנת שהאתר יתפקד כמו שצריך, יפעל במהירות ויציע לגולשים שלכם
חוויית משתמש נעימה.


אז איך עושים SEO?

לפני הכל חשוב לציין, בניגוד לקידום אתרים
ממומן שבו קוצרים את הפירות, בקידום אורגני זה ייקח לכם קצת יותר זמן, לפחות חצי
שנה.

ראשית, עליכם ללמוד את קהל היעד של האתר אותו את
מקדמים וללמוד באילו ביטויים הוא נוהג להשתמש על מנת לחפש את המוצר שאתם מציעים.

את מילות המפתח והביטויים הללו את הצריכים לשתול
בורה מאוזנת בתוכן שאתם מזינים לאתר. יותר מידי מילות מפתח, גוגל פשוט לא אוהב את
זה.


בנוסף, עליכם ליצור כמה שיותר תוכן איכותי ולא
תוכן שנקרא
SEO, כזה שכל המטרה שלו הוא ללכוד גולשים ברשת
וכשהם כבר מגיעים הם פשוט נוטשים.

התוכן שלכם צריך להיות מעניין, קולע ומניע
לפעולה. בסופו של דבר, אם הלקוח לא יבצע פעולה משמעותית כמו שליחת ליד, יצירת קשר
או רכישה של מוצר, לא עשיתם בזה שום דבר.

מקדמי אתרים מנוסים ומקצועיים, כמו דניאל זריהן
למשל, ידעו כמובן לשלב את כל הטכניקות השונות לקידום אתרים בצורה מאוזנת
ומושכלת, על מנת שהאתר שלכם יקצור את הפירות כמה שיותר מהר.

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''